Zwijane bramy garażowe i rolety okienne.

Temat na forum 'Recenzje i Opinie' rozpoczęty przez piotrekzzr, Luty 3, 2019.

  1. piotrekzzr

    piotrekzzr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 23, 2014
    Posty:
    725
    Browary:
    410
    Miasto:
    Folkestone
    Motocykl:
    HONDA:CB500Fy, CBR 1100 XX , CRF 1000 AT, CRF 50
    Rok temu stalem przed podobnym dylrmatem. Hormana segmentowke lokalni wycenili mi na 1600 :confused:
    Kumpel w polsce taka sama wycenil na 2500pln + 3 tyg
    Z jebaja udalo mi sie kupic uzywke doslownie zalozona i sciagnieta i zapakowana. Wykrecilem przedni fotel w aucie i rura. 450 funa alez mialem farta
     
  2. jawa

    jawa Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    1373
    Browary:
    62
    Miasto:
    West London a kiedys West Midlands UK
    Motocykl:
    Kiedys KTM...teraz dlugo dlugo nic
    Pozwole sie wpierdzielic w temat, poniewaz mam do wymiany drzwi garazowe u siebie. Jednakze sa to jedne drzwi w calosci, ktore otwieraja sie do gory. Kazdy chyba wie o co chodzi.
    Zastanawialem sie nad zwijanymi drzwiami, tylko czy one sa bardziej bezpieczne, jesli chodzi o kwestie zabezpieczenia przed intruzami ?
    Czy takie rolety robi sie "nie-elektryczne" ? poniewaz nie mam pradu w garazu.

    jawa.
     
  3. Zed

    Zed Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 28, 2012
    Posty:
    495
    Browary:
    71
    Miasto:
    Welshpool
    Motocykl:
    Honda VFR800X Crossrunner
    Witam.
    Jako że pracuję w firmie produkującej zwijane drzwi garażowe, mogę wspomóc Was w podjęciu decyzji o wyborze właściwej opcji. W miarę możliwości i czasu odpowiem też na pytania techniczne dotyczące w/w produktów.
     
    Xawery, Pablocarlos i CezaaR lubiąto.
  4. piasek

    piasek Kat Komarków

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    2178
    Browary:
    986
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Super Zed. To ja mam pytania.

    1) brama garazowa automatyczna, lepiej roleta czy segmentowa? (Wolalbym rolete bo nie idzie na sufit w garazu a tam i tak malo miejsca, ale jakby bylo duzo wiecej zalet segmentowej to bym pomyslal)
    2) jak wyglada awaryjne otwieranie bramy jak prad siadzie? (Skrzynke z bezpiecznikami mam w garazu i nie mam do niego drugiego wejscia)
    3) czy w miare ogarniety DIY’er da rade samemu brame zalozyc?
    4) ile mniej wiecej trzeba wydac na dobra brame z automatyka
     
  5. CezaaR

    CezaaR ©zeski ma®yna®z

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    4248
    Browary:
    1940
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia. Bestia, Zabka
    Nr 2
    Masz Korbke przy silniku i kręcisz az zwiniesz lub cię h***" strzeli
     
  6. piasek

    piasek Kat Komarków

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    2178
    Browary:
    986
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Ale jak sie do tej korbki dostac? Czyli dziura przez sciane na wylot do silnika ktory jest wewnatz garazu?
     
  7. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    749
    Browary:
    387
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Blade
    Nr 2 rowniez: system jest wyposazony w baterie ktora pozwala na 3 krotne podniesienie drzwi
     
    CezaaR lubi to.
  8. piasek

    piasek Kat Komarków

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    2178
    Browary:
    986
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    O i to juz mi sie bardziej podoba
     
  9. kostan77

    kostan77 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Listopad 26, 2009
    Posty:
    1688
    Browary:
    314
    Miasto:
    London/SW16
    Motocykl:
    BMW R1200 GS
    Tez szukam bramy garażowej i tez nie mam prądu w garazu
     
  10. Zed

    Zed Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 28, 2012
    Posty:
    495
    Browary:
    71
    Miasto:
    Welshpool
    Motocykl:
    Honda VFR800X Crossrunner
    @piasek 1. Za roletą przemawia wygląd, łatwość montażu i tak jak u Ciebie oszczędność miejsca na suficie.
    2. Pierwsza opcja to podłączenie UPSa takiego samego jak stosujemy przy kompach. Druga opcja to przewiercenie sie przez ściane garażu żeby mieć możliwość wsadzenia ręcznej korbki do motoru. Otwór można zabezpieczyć wkładką z kluczem.
    3. Jeśli wiesz co to poziomica, wiertarka i kilka innych podstawowych narzędzi to dasz radę. Zestawy do samodzielnego montażu są sprzedawane np. na stronie, którą wcześniej podawałem.
    4. Na tej samej stronie możesz sobie zrobić "quote", a cena będzie zależała od tego co będziesz wymagał.
    --- Post updated ---
    @jawa Jest opcja manualna tzw. Spring & lock. Sprężyna wspomagająca podnoszenie kurtyny i zamek w dolnym slacie, który wsuwa listwy blokujące w prowadnice boczne. Elektryczne są bardziej bezpieczne niż segmentowe. Ale w obu przypadkach włamywacz z bateryjną kątówką nie będzie miał problemuz dostaniem się do środka.
     
  11. jawa

    jawa Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    1373
    Browary:
    62
    Miasto:
    West London a kiedys West Midlands UK
    Motocykl:
    Kiedys KTM...teraz dlugo dlugo nic
    U mnie garaz od budynku oddalony jest o jakies 40m i nikt mi nie pozwoli kabla przeciagnac czy to droga powietrzna czy wykuc dziure w asfalcie. Wiec zostaje mi tylko opcja manualna.
    Jednak ta nie brzmi tanio... A my Polacy bysmy checieli wszystko za darmo.
    Moja brame musze wymienic bo kiedys ktos w nia autem sie wierdzielil (przez przypadek) i jest powyginana. Poszly takeze sprezyny ktore ja trzymaja gdy jest w gorze.
    Dlatego pomyslalem zeby moze rolete zamontowac.
    Z tego co opisujecie powyzej, pozostaje mi poprostu wymienic to co ma na to samo co mam tylko nieuszkodzone
     
  12. suhar

    suhar Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 27, 2017
    Posty:
    83
    Browary:
    21
    Miasto:
    norfolk
    Motocykl:
    Suzuki GS750E
    Panowie a tak przy okazji.wielu z was zapewne nie ma pradu w garazu(absurd).jak sobie radzicie jka chcecie cos pogrzebac gdy na zewnatrz ciemno.aku?ledy na baterie?
     
  13. Buszek

    Buszek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2015
    Posty:
    1987
    Browary:
    1174
    Miasto:
    Kirkcaldy
    Motocykl:
    Triumph speed four
    Komarecki może ci powiedzieć jak ja sobie radzę, jak ostatnio lutowal mi pod domem a kabel z pierwszego piętra puszczałem :tearsofjoy:

    Ja tylko światło sobie ogarnalem na baterie mam lampkę na czujkę
     
  14. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1333
    Browary:
    706
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    A ja myślałem ze jak nie mam trojfazowki w garażu to mam lipę
     
  15. kostan77

    kostan77 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Listopad 26, 2009
    Posty:
    1688
    Browary:
    314
    Miasto:
    London/SW16
    Motocykl:
    BMW R1200 GS
    Dokladnie lampy ledowe na baterie badz jakas tam solarowa na jakis czas światło jest
     
    CezaaR lubi to.
  16. suhar

    suhar Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 27, 2017
    Posty:
    83
    Browary:
    21
    Miasto:
    norfolk
    Motocykl:
    Suzuki GS750E
    Zastanawiam sie nad kupnem dwoch lamp ledowych na baterie.najbezpieczniejsze.jeszcze wchodzi w rachube aku od vana I lampy led na sufit.co o tym myslicie?
     
  17. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5747
    Browary:
    454
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Kiedys sobie kombinowalem w myslach takie cos :D
    Prostownik + baterie na 110 lub 230V (to ma dawac sporo pradu wiec wszystko co na DC chodzi mialoby wystarczajaco zasilania, np. kilka duzych zarowek :D). Do tego by zasilic ten prostownik jakis solar z przetwornica. Nie jest potrzebny duzy bo output wystarczy 2A.

    Oczywiscie nie jest mi to potrzebne ale jakis czas temu mialem sporo prostownikow z duzymi bateriami, ktore ''wyrzucalem'' na smieci i myslalem co by z tym zrobic ;)
     
  18. suhar

    suhar Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 27, 2017
    Posty:
    83
    Browary:
    21
    Miasto:
    norfolk
    Motocykl:
    Suzuki GS750E
    I na jaki okres czasu starczalo pradu?
     
  19. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5747
    Browary:
    454
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Na tak dlugo dopoki bylo by ladowanie. Bez ladowania, prosto piszac np. Akumulatory 100Ah ciagnac 1A wytrzymaja 72h bez znaczacego spadku napiecia (tyle mowia regulacje na stacjach energetycznych). Majac podlaczone oswietlenie z takim obciazeniem nim zarowki przestanana cokolwiek oswietlac pewnie minie tydzien. Wszystko zalezy od obciazenia. Ale nie mozna rozladowywac akumulatorow ponizej 80% bo je to uszkodzi.
     
  20. suhar

    suhar Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 27, 2017
    Posty:
    83
    Browary:
    21
    Miasto:
    norfolk
    Motocykl:
    Suzuki GS750E
    No I pieknie.takie cos potrzebuje.bo jak to w garazu swiatla nie miec.dzieki zs info szefie.
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!