Wielbłąd mi padł [emoji2959]

Temat na forum 'Silnik, sprzęgło i napęd' rozpoczęty przez Suchy, Lipiec 17, 2021.

  1. Suchy

    Suchy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    180
    Browary:
    117
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Pacjent- Kawasaki Versys 650
    Po mojej ostatniej wyprawie za miasto padła moja kawa. Wszystko było ok rano, polatałem trochę z chłopakami (ekipa była na sportach H2,V4 itp.) więc jak by to powiedzieć nie oszczędzałem jej bo trzeba było ekipę gonić.
    Zjechaliśmy coś zjeść i od razu po tym pojechaliśmy zatankować. Po zalaniu i odpaleniu nagle zaczęła tracić obroty, musiałem przygazowac zawszę przed skrzyżowaniem inaczej gasła. Po jakiś 5 minutach zaczęła ostro strzelać z wydechu, myślałem że coś się dostało do filtru paliwa. Po kolejnym kilometrze jakieś jebnięcie i zblokowało silnik. Nie można nawet przekręcić rozrusznikiem. Mam teraz pytanie co mogło polecieć, zanim zacznę rozbierać. Coś tam kiedyś rozbierałem moje etz250 i inne tego typu pojazdy, może dam radę coś z tym zrobić na własną rękę. Jeśli macie jakieś pomysły to z chęcią bym posłuchał zanim zacznę grzebać.

    Wysłane z mojego M2011K2G przy użyciu Tapatalka
     
  2. yeuop

    yeuop Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 12, 2017
    Posty:
    579
    Browary:
    423
    Miasto:
    Bristol
    Motocykl:
    fioletowy pożeracz przestrzeni
    A moze napisz, ktory to rok?
    Bo tam byly ktores wczesne roczniki, ktore po prostu padaly.
     
  3. Atomek

    Atomek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 30, 2009
    Posty:
    660
    Browary:
    207
    Miasto:
    Hinckley
    Motocykl:
    Tiger & Tenere
    Gdyby nie to zablokoanie silnika, to zapytałbym czy nie znalazłeś diesla.
     
    gabik lubi to.
  4. Suchy

    Suchy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    180
    Browary:
    117
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Rok 2012, i ropy na 99.9 nie zatankowałemJest lekkie stukanie przy pchaniu na luzie.

    Wysłane z mojego M2011K2G przy użyciu Tapatalka
     
  5. Vader

    Vader Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    1343
    Browary:
    1033
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    Na moje oko rozwaliłeś jeden tłok.
    Wykręć świece, odkrec lewy dekiel i kluczem spróbuj delikatnie obrócić wał.
    Szkoda że forum padło wczoraj bo tyle co wróciłem z Londynu i bym podjechał rzucić okiem.
    --- Post updated ---
    Aha. Moja rada. Bez manuala nie rozkładaj silnika. Wredna sucz lubi żeby ją pieścić kluczem dynamometrycznym na dokładnie podane wartości.
     
    CezaaR i Suchy lubią to.
  6. Suchy

    Suchy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    180
    Browary:
    117
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Jakiś klucz od kół tego typu mam,Haynesa poszukam gdzieś na eBayu. Dzięki Vader za info.

    Wysłane z mojego M2011K2G przy użyciu Tapatalka
     
  7. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    609
    Browary:
    206
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Halfords ma dobre ceny manuali
     
    Vader lubi to.
  8. Vader

    Vader Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    1343
    Browary:
    1033
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
  9. Suchy

    Suchy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    180
    Browary:
    117
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
  10. Suchy

    Suchy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    180
    Browary:
    117
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Kupiłem go kiedyś jak robiłem swojego Gixa po szlifie, nawet wyprowadziłem wgniecenie na baku żywicą epoksydową gdzie nie miałem o tym pojęcia . Oczywiście z zachowaniem pełnej symetrii baku[​IMG][​IMG][​IMG]

    Wysłane z mojego M2011K2G przy użyciu Tapatalka
     
    Rob lubi to.
  11. Vader

    Vader Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    1343
    Browary:
    1033
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    No to teraz jeszcze coś regulowanego w przedziale 0-28nm i już żadna śruba ci nie straszna ;)
    Póki co możesz spuścić olej z silnika i zobacz co w nim pływa. Jak będą kawałki aluminium to potwierdzi teorie o tłoku który poszedł w kawałki.
    No i fajnie jak by się dało obrócić wałem to zobaczysz czy jest sprężanie na garach.
    Ech... Podjechał bym chętnie zrobić sekcje zwłok ale niestety sam jestem póki co uziemiony.
    Wszystko wskazuje na panewkę korbowodu pierwszego cylindra, ale sekcje będę robić dopiero jak znajdę dość miejsca żeby silnik wyjąć i na śrubki rozłożyć tak żebym nic nie pogubił.
     
    Suchy lubi to.
  12. Suchy

    Suchy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    180
    Browary:
    117
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Dzisiaj spuściłem olej i odkręciłem dekiel. Faktycznie sporo aluminiowych drobin.[​IMG][​IMG]

    Wysłane z mojego M2011K2G przy użyciu Tapatalka
     
  13. Vader

    Vader Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    1343
    Browary:
    1033
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    A próbowałeś ruszyć wał w kierunku przeciwnym do normalnego?
    Wszystko delikatnie i z czuciem ale już widzę że silnik będziesz musiał wyjąć z ramy i zrobić sekcje zwłok, następnie policzyć koszty naprawy nie zapominając o doliczeniu cen oleju, filtra, zestawu uszczelek, pokusił bym się też o nowe pierścienie na oba gary.
    --- Post updated ---
    https://www.ebay.co.uk/itm/164433927213?hash=item2649069c2d:g:iZ4AAOSwiKdguKqO
    Dobra cena, noski przebieg i gwarancją rozruchowa
    --- Post updated ---
    Popatrzyłem właśnie na ceny części i coś mi mówi że chyba kupisz ten silnik.
     
  14. Suchy

    Suchy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    180
    Browary:
    117
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Albo go podpalę

    Wysłane z mojego M2011K2G przy użyciu Tapatalka
     
  15. Vader

    Vader Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    1343
    Browary:
    1033
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    Też jakieś wyjście. Mi się marzy żeby silnik od XX wstawić do goldasa poprzecznie
     
    Suchy lubi to.
  16. Suchy

    Suchy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    180
    Browary:
    117
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Tak właśnie sobie pomyślałem czy by czasami nie wstawić silnik od litra,tylko ciekawe czy by pasował i jak by to rozwiązać z rejestracją

    Wysłane z mojego M2011K2G przy użyciu Tapatalka
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!