Szukam chetnego/ chetnych do wynajmu chaty z garazem

Temat na forum 'Inne, Niemotocyklowe' rozpoczęty przez gabik, Styczeń 24, 2019.

  1. gabik

    gabik Motorynek Kat

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5522
    Browary:
    500
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    siemka
    Krotka pilka. Szukam ludzia/ ludziow co chca wynajac chate z garazem na spolke. Termin przeprowadzki koniec marca poczatek kwietnia.
    Preferowany londyn zachodni ale kazda propozycje chetnie wyslicham moze sie dogadamy.
    Ewentualnie moze ktos chce przygarnac motocykliste do chaty gdzie jest garaz?Pozdrawiam wiecej info na priv.
    Ps prosze sie powstrzymac od bezplciowych komentarzy.
     
    #1 gabik, Styczeń 24, 2019
    Ostatnia edycja: Styczeń 25, 2019
  2. mlody88

    mlody88 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 15, 2009
    Posty:
    619
    Browary:
    1
    Miasto:
    londyn n17
    Motocykl:
    FZS1000/cbf600S/fzs600/ gsx400r/nsr125
    kurcze to jak i ja ale ja mam jeszcze tydzien tylko :(
     
  3. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    3198
    Browary:
    611
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    a tak z ciekawosci ile u was sie buli za wynajecie domu np 3 pokojowego z garazem
     
  4. gabik

    gabik Motorynek Kat

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5522
    Browary:
    500
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    W londku to kolo 1500-1600 min
     
  5. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1888
    Browary:
    777
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Tyle to u mnie na wsi chca za 3 bed house z garazem. W Londku to chyba trzeba by sie bylo niezle naszukac.
     
  6. piwko78

    piwko78 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    1560
    Browary:
    1159
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    Honda Transalp 650 /cezeta 477 175
    Wczoraj rozmawiałem o domach ze znajomą z pracy na E17 w Londynie wynajmuje stary dom 4 bed bez garażu za 1800 . U mnie na wsi pod Bristolem sąsiadka wynajmuje 4 bed z garażem nowy dom za 900, pytanie czy w Londynie zarabia się dwa razy tyle ?
     
  7. CezaaR

    CezaaR Czeski marynarz

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    3763
    Browary:
    1537
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia. Bestia
    Zależy jak to ugryziesz i zależy co robisz panie Piwko przede wszystkim.
     
  8. fisherman

    fisherman Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 1, 2012
    Posty:
    391
    Browary:
    62
    Miasto:
    Southampton
    Motocykl:
    Honda CBF1000 silver
    Nom wlasnie tez mnie to zastanawia z tymi zarobkami. Juz wiemy ze kilku prezesow forumowych nie wstaje z lozka za mniej niz 500 dniowki ale taki przecietny Kowalski jak chce wynajac mieszkanie w Londynie dla rodziny - powiedzmy 3bed to nie ma bata zeby sam dal rade utrzymac rodzine ... oboje rodzicow musi pracowac i to dosc ciezko .... myle sie ? ... a moze w Londku kazdy ma 300 dniowki ?
     
    Anallog lubi to.
  9. kostan77

    kostan77 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Listopad 26, 2009
    Posty:
    1621
    Browary:
    275
    Miasto:
    London/SW16
    Motocykl:
    BMW R1200 GS
    Jak to mówią mało sie zarabia ale żyje sie jak Hrabia hehehehehe
     
    fisherman, Konrad i CezaaR lubiąto.
  10. Arnie

    Arnie Szaman

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2008
    Posty:
    5438
    Browary:
    302
    Te panie! Prezes jest tylko jeden na forum. Ale moge powiedziec ze stawki Prezesowej sa nawet jeszcze wieksze :D
     
    fisherman lubi to.
  11. Tiny

    Tiny Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 5, 2014
    Posty:
    63
    Browary:
    20
    Miasto:
    w sussex
    Motocykl:
    cbr 1000rr
    W londynie to Ludzie i za minimum pracuja...cale SE jest droge a najciekawsze w tym wszystkim jest to że mogę dostać transfer na lotnisko w Bristolu i za to robię nie dość ze nie mniej to lekka podwyżka a chaty połowę tańsze...badz tu Panie mądry

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
     
  12. Buszek

    Buszek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2015
    Posty:
    1723
    Browary:
    942
    Miasto:
    Datchet
    Motocykl:
    Triumph speed four
    Feltham znajomi 1300 z garażem 3 pokoje, ja mieszkam Datchet 2 pokoje z garażem 900 ;)
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!