Suzuki gsxr 600

Temat na forum 'Instalacja elektryczna' rozpoczęty przez mario7878, Kwiecień 8, 2020.

  1. mario7878

    mario7878 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 15, 2016
    Posty:
    51
    Browary:
    4
    Miasto:
    Radom
    Motocykl:
    Yamaha r6 1999
    Witam panowie I panie
    Mam oto maly problem z. Moim suzuki a mianowicie ostatnio podczas jazdy do pracy wyswietlil mi sie blad sd z jechalem na pobocze zgasilem moto I oczywiscie juz nie odpalil. Po scholowaniu do domu okazalo sie padl alternator. Wczoraj wymieniony na. Nowy razem z regulatorem napiecia pieknie odpalil ladowanie jak potrzeba 13.5 v. Dzis rano znowu niedpodzianka akumulator padniety podlaczylem do ladowania odpalilem sprawdzam napiecia po odpaleniu a tam znowu 11.2 Co prawda do jechalem do pracy zgasilem moto I juz nienodpalilo. Gdzie moze byc problem ze znowu nie mam ladowania?
     
  2. CezaaR

    CezaaR ©zeski ma®yna®z

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    4693
    Browary:
    2308
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia. Bestia, Zabka
    Masz podgrzewane manetki lub inne koguty?
     
  3. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4649
    Browary:
    4181
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    13,5 v to zdecydowanie nie jest ladowanie jak trzeba
     
  4. kato77

    kato77 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2011
    Posty:
    683
    Browary:
    652
    Miasto:
    Hertfordshire
    Motocykl:
    Honda CBR XX 1100 Super-Blackbird
    Mario

    Ja mechanikiem co prawda nie jestem ale przerobilem Twoj problem w Turcji przy drodze.
    Komarecki zapewnil mi merytoryczne wsparcie wiec jesli sie pomyle, to Komar dopowie reszte.

    1. Moze i alternator wymieniles wraz z regulatorem ale najprawdopodobniej Twoja bateria juz wtedy dostala niezle po dupie i bedzie tracic "voltage"
    2. Ja wymienilem regulator przy drodze oraz baterie.
    Zanim jednak to zrobilem to staralem sie odpalac moto na nowym regulatorze i starej baterii - NIE WIEDZAC, ze moja stara bateria jest DEAD (pusta w srodku). Tak dojebalem ten nowy regulator, ze po wsadzeniu NOWEJ baterii ujechalem tylko na Wegry i przy tankowaniu ten sam problem.

    WNIOSKI:
    Moj nowy regulator zamiast na 20-25 tys mil starczyl na 1800 mil i na Wegrzech mnie holowali do servisu. Okazuje sie, ze zjaralem kolejny regulator (wlasnie z powodu starej baterii). Od razu powinienem wsadzic nowa a nie kombinowac (wtedy jednak nie mialem miernika, zeby zobaczyc co stara bateria pokazuje).

    W servisie mimo tego, ze usilnie ratowalismy "nowa" baterie (a ja kupilem juz DRUGI regulator na tej wycieczce) moja bateria nie trzymala napiecia 9v-10.4v-11v

    O ile mnie pamiec nie myli (z tego co Komar mowil) bateria powinna pokazywac 12.2 - 12.4 v a kiedy trzymasz obroty na okolo 2000 rev to okolo 14.4 - 14.6v ......

    Nie wiem czy to Ci pomoze.
    Mam nadzieje, ze sie nie pomylilem
    Pozdr
     
  5. mario7878

    mario7878 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 15, 2016
    Posty:
    51
    Browary:
    4
    Miasto:
    Radom
    Motocykl:
    Yamaha r6 1999
    Udalo mi sie odpaloc moto ale miernik pokazuje maks 11.8 czyli tak jak by znowu nie bylo ladowania?
     
  6. piwko78

    piwko78 Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    2068
    Browary:
    1945
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    No nie ładuje powinno być w okolicach 14.4 na odpalonym silniku
     
    CezaaR lubi to.
  7. mario7878

    mario7878 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 15, 2016
    Posty:
    51
    Browary:
    4
    Miasto:
    Radom
    Motocykl:
    Yamaha r6 1999
    Czyli Co jej znowu moze dolegac? Znowu pokazuje sie blad sd
     
  8. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4649
    Browary:
    4181
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    A kto to naprawial ze zmienil i alternator i regler bo bzmi to tak jak hej zmienmy wszystko i tak nie wiem jak to dziala...
     
    CezaaR lubi to.
  9. kato77

    kato77 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2011
    Posty:
    683
    Browary:
    652
    Miasto:
    Hertfordshire
    Motocykl:
    Honda CBR XX 1100 Super-Blackbird
    PIWKO - tylko na odpalonym az 14.4v ?
    Ja juz nie pamietam dokladnie ale u mnie na odpalonym bylo nieco mniej i mowili, ze i tak zajebiscie hajcuje (na jalowym mam okolo 1100 revs). Zgadzalo mi sie to z tym co Komar poradzil bo przy 2000 revs chyba mialem cos ponizej 15v.
    Dodam do tego, ze przy dlugich swiatlach, kierunku i stop-ie wlaczonych jednoczesnie - napiecie spadlo bardzo niewiele a wiem, ze innym spada znacznie wiecej.

    MARIO
    1. Zmierz sama baterie
    2. Zmierz na odpalonym (bez gazu)
    3. Zmierz przy 1000 / 2000 / 2500 revs i moze bedzie Eureka

    Skad wiesz, ze alternator byl walniety?
    U mnie mierzono nie tylko baterie i sprawdzano ladowanie ale rowniez piny wyjsciowe na reglerze?
    Twoj nowy regulator to Chinol z Ebaja czy OEM manufact. czy jakis "replacement" typu Kayaba? (wielu twierdzi, ze nie ma reguly i pociagnie tyle samo ....)

    Skoro zajarales moto ale nie daje Ci nawet fabrycznego 12v z hakiem to dobijasz baterie - i wkrotce regler. Tylko dlatego Ci odpala bo podladowales (no i masz swieza baterie i swiezy regulator) ale to jest chwilowe - jesli jezdzisz na baterii.
     
  10. mario7878

    mario7878 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 15, 2016
    Posty:
    51
    Browary:
    4
    Miasto:
    Radom
    Motocykl:
    Yamaha r6 1999
    Panowie problem znaleziony rozebralem wszystko od nowa I okazalo sie ze padl oczywiscie alternator napewno cheap sheat z chin I przepalily sie kabelki dlatego nie bylo ladowania
     
    kato77 i piwko78 lubią to.
  11. piwko78

    piwko78 Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    2068
    Browary:
    1945
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    Według mojej wiedzy prawidłowy zakres to 14-14.4V
     
    CezaaR i kato77 lubią to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!