Suzuki gsr 600 napiecie ladowania 18v

Temat na forum 'Instalacja elektryczna' rozpoczęty przez TheRook, Czerwiec 14, 2021.

  1. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    609
    Browary:
    206
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Jak już dodajesz masę, to dodaj ją też do tej kostki masowej co robisz.
     
    TheRook lubi to.
  2. TheRook

    TheRook Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 13, 2021
    Posty:
    27
    Browary:
    9
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Suzuki GSR 600
    Mądrze. Dzięki
     
  3. komarecki

    komarecki Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    5082
    Browary:
    4670
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Chodzi ci o mase czyli dodac kabel sz kostki na mase czy chodzi ci o dodanie minusa bezposrednio z aku? .
    Generalnie zawsze najlepiej dac bezposredni kabel minus z aku do minusa reglera najbliz3i reglera jak to mozliwe , i w kwestji plusa tez polecam to samo.
    Co do minusa na masie pojazdu to tak naprawde najwieksza tu robote minus na masie robi w kwestji ukladu rozrusznika to jest najwiekszy odbiornik elekyryczny w motocyklu i w dodatku raczej jedyny (czasqmi klaksony tez) w ktorym obwod zasilania realizowany jest przez mase pojazdu . Sam alte4nator nie wykozystuje masy twornik nie uzywa zadnego punktu zero bo wumytwarza 3 fazy (w ukladzie 3 faxowym nie kozystaz z zera tylko 4uznicy potencjalow miedzy fazami) owszem rglery sa zmasowne i czesto majakolo siebie kabel minus pod sruba montaxowa ale to nie jest kabel masujacy regler .
     
  4. TheRook

    TheRook Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 13, 2021
    Posty:
    27
    Browary:
    9
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Suzuki GSR 600
    To jeśli dobrze rozumiem to chodzi Ci o ominięcie regulatora z wiązki motocykla i podłączenie go bezpośrednio pod aku. Czy dołożenie extra kabli z regla do aku?
    Jak mi kumpel podpowiada, extra masa na pewno nie zaszkodzi, wiec jak napisal Krzys PL dołożę kabel masy do earth block i zastanawiam się czy nie dołożyć masy na aku z rama motoru. Niby jest spięty z blokiem silnika
     
  5. komarecki

    komarecki Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    5082
    Browary:
    4670
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Tak zawsze polecam takie baypasy plus aku z plusem reglera(tu zachowach etra osttoznosc zeby kabel byl grubo izolowany dobrze umocowany zeby nie mial mozliwosc przecierania sie ) orqz minus aku do minus reglera.
    A krzys jasne ze dobrze radzi dodatkowych mas nigdy za wiele :) odciazamy w tedy takie smieszne zloczki jak ta fabryczna, spalona , kostka.
     
    TheRook lubi to.
  6. TheRook

    TheRook Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 13, 2021
    Posty:
    27
    Browary:
    9
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Suzuki GSR 600
    Sorry bo nie do końca rozumiem. Ominąć instalacje czy dodac ekstra kable ?
     
  7. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    609
    Browary:
    206
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Tak chodzi mi o dodanie kabla z minusa aku prosto do tej kostki.


    Czasami warto zrobić dodatkowe masy, ale nie przesadzaj, bo będziesz miał osobne minusy do każdego urządzenia.
    Najpierw porządnie wyczyść wszystkie kostki i zabezpiecz je za pomoca electrical grease, dodaj jedną do tej kostki co Ci się sapliła i sprawdź spadki napięć. Jeśli będzie git to bym tak to zostawił, jeśli bedzie źle to sprawdz gdzie masz najwieksze i tam dodaj nowego minusa.
     
  8. TheRook

    TheRook Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 13, 2021
    Posty:
    27
    Browary:
    9
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Suzuki GSR 600
    Myslalem ze chodzi ci o mase z kostki do ramy. Ale skoro tak mowisz to zrobie z aku.
    Plus dodam z aku do ramy
     
  9. Atomek

    Atomek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 30, 2009
    Posty:
    660
    Browary:
    207
    Miasto:
    Hinckley
    Motocykl:
    Tiger & Tenere
    Plusa z Aku do ramy lepiej nie podpinaj... Taki żarcik.
     
    TheRook i Goall89 lubią to.
  10. TheRook

    TheRook Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 13, 2021
    Posty:
    27
    Browary:
    9
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Suzuki GSR 600
    :)) faktycznie to tak wygląda. Wiadomo o co biega;)
     
  11. komarecki

    komarecki Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    5082
    Browary:
    4670
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Wiadomo plus do minusa a mase na rame :cool:
     
  12. TheRook

    TheRook Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 13, 2021
    Posty:
    27
    Browary:
    9
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Suzuki GSR 600
    Dzieki wszystkim za rady. Wszystko sie przydało. Wygląda na to ze bajk ogarnięty. Kostka zmieniona, masy dodane. Jak kolega komarecki (wielke dzieki tobie) powiedzial, regulator musialem zmienić choć pokazuje dobre wartosci na mierniku. Ladowanie na wolnych 14v, pod obciazeniem 13.8v, przy 5k rpm skoczy do 14.1 i zaraz sie ustabilizuje na 14v. Padało dzis ale powiedzialem ze nic mnie nie zatrzyma wiec musialem improwizowac ;) Dodam kilka fotek, moze komus sie przyda co wymyśliłem:). Dzieki Wielkie. Lwg
     

    Attached Files:

    #52 TheRook, Lipiec 20, 2021 o godzinie 22:44
    Ostatnia edycja: Lipiec 20, 2021 o godzinie 22:49
    Krzys PL, komarecki, okupant and 2 others like this.
  13. Vader

    Vader Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    1343
    Browary:
    1033
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    No i brawo ty.
    Mały krok dla bikera a ogromny skok na drodze do skrócenia rachunków za mechanika ;)
     
    komarecki i TheRook lubią to.
  14. TheRook

    TheRook Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 13, 2021
    Posty:
    27
    Browary:
    9
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Suzuki GSR 600
    No. I może w końcu przestanę jeździć z miernikiem:)
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!