S-wing 125 problem ze startem.

Temat na forum 'Instalacja elektryczna' rozpoczęty przez basior, Czerwiec 29, 2020.

  1. basior

    basior Kat Komarków

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    2496
    Browary:
    703
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony
    Wczoraj wszystko było ok, dziś do roboty przez ten problem nie poszedłem.
    Aku yuasa ma niespełna rok. Po przekręceniu kluczyka bez próby odpalenia napięcie spada do niecałych 12, przy naciśnięciu przycisku leci w dół do niecałych 6-u.
    W tej chwili aku ładuje się, choć wątpię by to rozwiązało problem.



    Ma ktoś jakieś pomysły co może być nie tak? Może tylko aku do wymiany (oby)?
     
  2. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4543
    Browary:
    4064
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Czemu nie , moze padlo ci ladowanie dojechales z nie doladowanym do domu a teraz jest za slaby na rozruch. Jak juz naladujesz i jesli jednak uda sie zapalic sprawdz sobie te ładowanie.
     
  3. basior

    basior Kat Komarków

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    2496
    Browary:
    703
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony
    Było by miło, poczekam, pomodlę się;), zobaczę.
     
  4. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4543
    Browary:
    4064
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    A o modlitwie nie pomyślałem , :confused: faktycznie tez moze pomoc.:)
     
    basior lubi to.
  5. basior

    basior Kat Komarków

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    2496
    Browary:
    703
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony
    No i dupa, po załadowaniu aku ciągle to samo tyle, że po wciśnięciu zapłonu spada do ponad 7-u.
    Co tu kur... zrobić. Do roboty jakoś dojeżdżać muszę chociaż blisko bo 3 mile ale rowaru brak.
     
  6. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    279
    Browary:
    129
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    Po naciśnięciu zapłonu czy na zapalonym silniku bo to spora różnica
     
  7. basior

    basior Kat Komarków

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    2496
    Browary:
    703
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony
    Silnik nie zapala bo po wciśnięciu słychać jedynie głośne "kliknięcie" (sprawdź filmik) i tyle. Zegary gasną na moment i zapalają się z powrotem. Miałem podobny problem ze 4 miechy temu ale wtedy okazało się, że po prostu kabel "plusowy" był złamany tuż przy aku i ledwie kontaktował.
     
  8. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4543
    Browary:
    4064
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    A probowales palic na kablach zeby wyeliminowac kwestjie czy to baterjia czy cos dalej ?
     
  9. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    279
    Browary:
    129
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    Na pych odpalić próbowałeś? Sorki filmiku nie oglądałem bo w robocie siedzę. Ja takie objawy miałem jak mi regulator papa powiedział
     
  10. basior

    basior Kat Komarków

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    2496
    Browary:
    703
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony
    Nie próbowałem na kablach bo nie miałem jak, autka nie mam, a sąsiedzi też akurat wybyli.
    Na popych się nie da bo hamulec c-abs musi być wciśnięty w momencie zapłonu.
    Ludzie piszą co by bateria spadająca aż tak nisko z napięciem podczas próby startowania była dead i do wymiany. Jutro albo busem do roboty jak nie da rady inaczej.
     
  11. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4543
    Browary:
    4064
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Skutra i tak raczej nie zapalisz z pycha bo sprzeglo odsrodkowe nie zapnie sie.
    No tak na 90 procent to jak piszesz skoro napiecie spada na aku przy wlaczeniu rozruszniak to po pierwsze obwod sie zamyka czyli stycznik dziala , szczotki ok ,masa jest no i raczej aku detka.
    Ale jest jeszcze pozostale 10 procent np jak by cos stalo zablokowane to zablokowany rozrusznik wywarl by na dobrym aku tez taki spadek. No ale to jest 10 % versus 90 % . Tylko dziwne ze tak ci padl z nienacka. Tak czy siak jak juz zapalisz sprawdz te ladowanie , moze jest np za duze i masz juz osuszony / ugotowany akumulator.
     
  12. gabik

    gabik Motorynek Kat

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5659
    Browary:
    598
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    Kup se jumpstarter taki z battery bankiem 30 funa na ebayu i nie bedziesz potrzebowal z kabli palic


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. basior

    basior Kat Komarków

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    2496
    Browary:
    703
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony
    Zamierzam, dzięki za pomysł i przypomnienie bo pamiętam że już wcześniej planowałem kupić coś takiego.
    Chociaż jeśli to wina padniętego aku to i taki starter chyba nie pomoże.
     
  14. milemar

    milemar Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2018
    Posty:
    79
    Browary:
    43
    Miasto:
    Belfast
    Motocykl:
    CBR600 F4i
    Pomoze, przynajmniej uruchomisz i bedziesz wiedzial czy to aku czy cos innego.
     
  15. basior

    basior Kat Komarków

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    2496
    Browary:
    703
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony
    No więc już wiem że to nie bateria, z kupionym i naładowanym aku są dokładnie te same objawy czyli kliknięcie, napięcie spada do siedmiu i pół, zegary przygasają i zapalają się od nowa.
    Wizyta u mechanika niestety konieczna.
    Nowe aku tanio na sprzedaż;)
    edit: tylko jak ten skuter do mechanika przetransportować, chyba będę musiał go cały dystans (ok 1.3 mil) pchać, to chyba legalne.
     
    #15 basior, Lipiec 4, 2020 o godzinie 12:43
    Ostatnia edycja: Lipiec 4, 2020 o godzinie 12:52
  16. apal

    apal Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 23, 2012
    Posty:
    1008
    Browary:
    320
    Miasto:
    Kingston
    Motocykl:
    R6 5SL
    Zaloz kask jak juz go bedziesz pchal,
    Bo jeszcze ktos pomysli ze go zajumales i psy wezwie:p
     
    basior lubi to.
  17. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4543
    Browary:
    4064
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    No to cos stoji na debowo . Szkoda ze to skuter noe ma jak w prosty sposub obrucic silnikiem zeby zweryfikowac czy stoji silnik czy rozrusznik.
     
  18. Kenarf

    Kenarf Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 19, 2013
    Posty:
    64
    Browary:
    40
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda XL1000
    Sprobuj znalezc grube przewody od rozrusznika pod siedzeniem. W 600 sa z lewej strony pod siedzeniem. Nie wiem czy w 125 sa w tym samym miejscu. Nastepnie na krotka Sprobuj odpalic. Jak zagada to bedziesz wiedzial ze silnik i rozrusznik jest ok. szukaj innej przyczyny np w czujniku przy klamce hamulca czy bocznej stopce.
    Powodzenia
     
  19. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4543
    Browary:
    4064
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    No tak ale kluczowa kwestjia jest spadek na aku w chwili rozruchu az do 7v co oznacza ze obwod rozrusznika sie zamyka co za tym idzie to nie przekaznik nie czujniki stopki sprzegla nie kable nie szczotki bo jak by obwod sie nie zamykal to oprucz braku rozruchu na aku nie bylo by zadnych zmian moze troszke na pompe stycznik i swiatla ale nie z 12 na 7 v to ozncze ze obwod dziala tylko rozrusznik robi za grzejnik . Ocz zakladam ze aku jest dobre a te napiecie 7v jest miezone bezposrednio na biegunach akumulatora a nie w instalacji gdzies.
     
  20. Vader

    Vader Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    1191
    Browary:
    904
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    Urwał. Gdybym wcześniej przeczytał to byłem dziś w twojej okolicy :/
    W 95% skuterów po zdjęciu deklaracji oslaniajacego pasek masz od razu dostęp do zębami rozrusznika i da się ją od razu wyjąć. Możesz wtedy zobaczyć czy zakręci bez obciążenia i przy okazji obrócić wałem żeby sprawdzić czy coś go nie zablokowało.
    Po objawach stawiam na walniety rozrusznik/ szczotki, albo masę zgubił.
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!