Regeneracja Amortyzatora BMW

Temat na forum 'Rama i zawieszenie' rozpoczęty przez Doctor Lukas, Kwiecień 5, 2018.

  1. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1197
    Browary:
    575
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Poszedłeś na łatwiznę - było arduino wstawić do sterowania tym krokowym, dodać moduł do Bluetooth i sterować wszystkim z telefonu
    A tak na serio - dobra robota :D
     
  2. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3134
    Browary:
    2411
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    A ja to widze przeciwnie ....nie lepiej bylo kompmetnie zdjac servo mechanizmy??? Po diabla dodatkowy ciezar skoro i tak wymaga manualnej obdlugi? Zdecydowanie ja bym poszedł tą drogą. Poza tym skoro motor nie posiada centralki to co teraz ? Zero dostepu do regulacji tłumien? Ja bym je pozdejmowal dajac dostep do recznej manipulacji.
     
  3. Doctor Lukas

    Doctor Lukas Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 3, 2013
    Posty:
    173
    Browary:
    20
    Miasto:
    Croydon
    Motocykl:
    r1200gs,CCM 644
    Dzieki !
    Jest Arduino i moduł tylko pytanie jest czy tak naprawde komuś to potrzebne ? Jak by to był moj własny projekt to pewnie jeszcze podłaczył bym puls z navi i samo by sie utwardzało ...
    To naprawde był projekt w strone komfortu i praktyczności a mniej w strone elektroniki oraz oczywiście koszty ...
    Nie robie takich projektow na codzień wiec pewnie siedział bym nad tym programatorem z tydzień ... tak czy inaczej mozliwości sa otwarte dla właściciela ;)


    Sent from my iPhone using fingers ...shock absorber rebuilds...
     
    krycek lubi to.
  4. Doctor Lukas

    Doctor Lukas Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 3, 2013
    Posty:
    173
    Browary:
    20
    Miasto:
    Croydon
    Motocykl:
    r1200gs,CCM 644
    Tez tak kombinowałem ale niestery silniczki krokowe sa tak zabudowane ze nie ma mozliwości ich zamiany na manualne sterowanie to było najprostrze rozwiazanie elektronika jest na osobnym kablu podłacza sie ja tylko do regulacji odbicia i tak naprawde przy takim zawieszeniu regulujesz to tylko raz lub dwa a czasami tylko potrzebujesz naciag sprezyny zmienić.
    Tak czy inaczej sprzet działa poprawia dramatycznie komfort jazdy a koszt tego zestawu razem z naprawa był jakies 450 wiec za te pieniadze wiele nie powymyślasz myśle ze nawet najtańszy zeataw jaki znajdziesz kosztował by dwa razy tyle



    Sent from my iPhone using fingers ...shock absorber rebuilds...
     
    komarecki lubi to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!