R1200GS TE Exclusive '17 sprzedam

Temat na forum 'Motocykle na Sprzedaż' rozpoczęty przez Jacq, Sierpień 2, 2021.

  1. Jacq

    Jacq Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 20, 2013
    Posty:
    689
    Browary:
    508
    Miasto:
    Tring, Hertfordshire
    Motocykl:
    turystyczny
    Fajny, ale trochę ciężki jak na tak nieduży motocykl.
    Plusem na pewno jest to, że jest sporo mniejszy. Szkoda też że koła nie ma większego z przodu.
     
  2. gabik

    gabik oltyMotorynek

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    6055
    Browary:
    821
    Miasto:
    SL6
    Motocykl:
    Zolty
    widze ze cie po GS nic nie zadowoli wiec zostan przy nim... 200 kg wet na adv jest za duzo ? kup crossa beda super krzoki zapomnij o trasie....
    ale jesli chcesz naprawde cos kupic nowego zrob se test ride na wszystkich mozliwych mozesz sie zdziwic co ci podejdzie, nie zapomnij o nowym tigerze 900 rally... te sie niezle przetransformowaly.
    czemu wymiar kola cie martwi ? u mnie przod wiekszy niz tyl, nie mam sleda a w krzokach niezly dzik, bardzo fajnie sobie radzi uwazam ze sled by mnie naprawde w takich jak ty masz wymaganiach zadowolil - huska 610 byla lepsza ale coz ta nawet 90mph bylo ciezko osiagnac bez jeczenia...
    traski typu szkocja sa spoko na iconie choc na stock siedzeniu dupa peka.. no ale trasa raz do roku... da sie wyztrzymac, w koncu chlop ma twarda dupe
    tereska 700 bylaby tez super Bartosz wie co mowi, uwierz...

    a moze HD panamerice :D:D:D
     
    #22 gabik, Sierpień 3, 2021
    Ostatnia edycja: Sierpień 3, 2021
  3. Jacq

    Jacq Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 20, 2013
    Posty:
    689
    Browary:
    508
    Miasto:
    Tring, Hertfordshire
    Motocykl:
    turystyczny
    Masz rację, że w wielu aspektach ciężko jest zastąpić GS'a. I może byłaby to jakaś myśl, żeby przy nim zostać, ale jest kilka rzeczy, które mocno mnie drażnią w tym motocyklu. To ułatwia decyzję o sprzedaży.

    Poza wagą i gabarytami są to:
    -keyless ride - absolutnie nie trawię i drażni mnie za każdym razem jak odpalam motocykl; ciężko znaleźć teraz używane bmw bez tego, bo ładują to w pakietach. Musiałbym kupić nowego, a te są nieprzyzwoicie drogie. Jest niby 850 ale to nie jest specjalnie lżejsze.
    -zegary/prędkościomierz - nieczytelne i mało precyzyjne; ciężko odczytać prędkość z jaką jedziesz.
    -siedzenie - nie mogę się z nim ułożyć, nie pasuje w żadnej pozycji na dłuższą metę i ciągle przestawiam między niskim/wysokim/mieszanym ustawieniem.
    -koła - to już fanaberia raczej, ale chciałbym mieć szprychowe

    Część z tego da się poprawić, część niestety nie. Kupiłem go trochę z sentymentu do starego GS z 2006 roku którego kiedyś miałem i chyba od początku nie do końca mi ten motocykl leży.
    Im dłużej o tym wszystkim myślę tym bardziej nie wiem co dalej robić.

    Póki co, ogłoszenie nadal aktualne :)
     
  4. gabik

    gabik oltyMotorynek

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    6055
    Browary:
    821
    Miasto:
    SL6
    Motocykl:
    Zolty
    No to jak juz mowilem zrob se kilka test ridow. Chetnie zabiore sie z Toba na jakis jesli mieszkasz w okolycach :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. komarecki

    komarecki Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    5125
    Browary:
    4749
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Dwa motocykle to niezbędne minimum :(.
     
    adi moto-bunkry lubi to.
  6. w0jtek

    w0jtek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 22, 2013
    Posty:
    129
    Browary:
    110
    Miasto:
    Sheffield
    Motocykl:
    1090 adventure R
    Oczywiście że wystarczy, dwa koła i silnik i można się pchać, widziałem nawet filmik gdzie gość goldwingiem dobrze zapiernicza ale nie zmienia to faktu że nie do tego był stworzony. Przykład Darkbassa jest wręcz idealny żeby potwierdzić moją tezę bo o ile na prawdę sobie świetnie radził w terenie ( nie dzięki gsowi a pomimo...) tak szybko poszedł po rozum do głowy i zamienił na 690!!! Ta dum tsss!!!
     
  7. Rob

    Rob Kat Komarków

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    2647
    Browary:
    2567
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Wybor jest tylko jeden:) orange power:cool: 579D71A7-532E-4189-8CA1-E033026773E9.jpeg
     
    Marcin1984, w0jtek i Jacq lubiąto.
  8. Jacq

    Jacq Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 20, 2013
    Posty:
    689
    Browary:
    508
    Miasto:
    Tring, Hertfordshire
    Motocykl:
    turystyczny
    Podbiję temat.
    Dziś GS miał serwis roczny w BMW.
    Także jakby ktoś był zainteresowany, to moto świeżo po serwisie i na gwarancji do końca lipca przyszłego roku (potwierdzone z BMW, że ta gwarancja jest tranferowana z motocyklem).

    Poprzedni motocykl sprzedałem na dzięki temu forum, więc może i na GS'a chętny się tu znajdzie :)
    --- Post updated ---
    Nowy miesiąc nowe ceny. Anyone?

    £9899 -bez kufrów
    £10299 -z kuframi
     
    Pablocarlos lubi to.
  9. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1809
    Browary:
    1404
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    pomarańczowy i czerwony
    @Jacq - zobacz jaki ja dobry kolega jestem ;)

    upload_2021-9-13_16-56-19.png
    upload_2021-9-13_16-57-10.png
     
    Goall89, piwko78, Rob and 1 other person like this.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!