Opinie opon dual sport

Temat na forum 'Opony, Koła' rozpoczęty przez Rob, Październik 16, 2018.

  1. piotrekzzr

    piotrekzzr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 23, 2014
    Posty:
    940
    Browary:
    642
    Miasto:
    Folkestone
    Motocykl:
    Crf cbr yzf gsxr zx9r
    Sprzedane.
    Tył zostawiam sobie
    --- Post updated ---
    20210910_105547.jpg
    A E07 plus rozmiar afrykański 150 70 18 dot 2919 . 4-5 mm środek ( ciezko to sprawdzić) ktoś za cene wysyłki nie przygarnie?
    Troche jeszcze pojeździ. Szkoda wyrzucać a niebawem wybieram sie na recykling
     
  2. w0jtek

    w0jtek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 22, 2013
    Posty:
    129
    Browary:
    110
    Miasto:
    Sheffield
    Motocykl:
    1090 adventure R
    Przyszczypane dętki mogą być przez niskie ciśnienie. O ile niskie ciśnienie ma sens w motocyklach enduro tak w adv ze wzgledu na wagę lepiej zachować zalecane wartości. Uchroni to przed uszkodzeniem nie tylko dętki i opony ale też felgi.
     
    okupant lubi to.
  3. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1635
    Browary:
    952
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Tenere 700
    Te przyszczypania to jak najbardziej przez niskie ciśnienie :) Znaczy nie było aż tak niskie, bo około 1.7, to ma sens na dużym błocie jak najbardziej, nawet tak do 1.5 schodzę, ale problem był w tym, że zapomniałem się i nie dodmuchałem :) A kilka dni później było zapierdalane po suchym.
    Faktycznie w cięższch ADV lepiej mieć bardziej kostkowaną oponę na wyższym ciśnieniu niż słabą oponę na niskim, ale takie już uroki dualsportu, ze wszędzie są kompromisy.Ja generalnie lubie te kompromisy, ale nie w tych czterech przypadkach kiedy złapałem kapcia :)
     
  4. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1605
    Browary:
    942
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Uszkodzone felgi Bartek tez chyba przerabial :D zgadzam sie z Wojtkiem - wole sie meczyc na 30psi niestety niz felgi prostowac, szczegolnie ze one dobrych opini nie maja te OEM'owe
     
  5. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1635
    Browary:
    952
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Tenere 700
    No, ja OEM w 990ADV musiałem zmienić, bo przód po kapciu przy 60MPH na kamieniach wyglądał jak 20pensów. Ale ty Krycek nie masz u siebie w serii DID Dirst Star'ów? W husce miałem je i one akurat mają dobrą opinię. Bo te zwykłe faktycznie robione z sera.
     
  6. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1605
    Browary:
    942
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    W dużych są bezdetkowe, szersze i to niestety żadne didy czy excele - jednak 701 bardziej rasowe, nie ma porównania
     
  7. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    637
    Browary:
    218
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Powoli kończy mi się sezon torowy a szkoda mi huske zamykac na całą zimę w garażu i tak sobie pomyślałem, że może bym na nią założył jakieś opony co dadzą radę w błocie.
    Cudów nie wymagam, bo jestem świadom że zawieszenie supermoto i felgi 17" to nie idealna kombinacja na offroad.
    Ale ja też nie ma żadnego doświadczenia i nie będę się pakować w nie wiadomo jaki teren.


    Więc co polecacie do offroadu dla huski 701sm z kołami 17"?

    Sent from my G8441 using Tapatalk
     
  8. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1635
    Browary:
    952
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Tenere 700
    Największy problem, to nawet nie brak wyboru opon, ale to, jak przednie szerokie koło 17 calowe będzie sie zachowywało w terenie - będzie szło w każdą koleinę i nie wyjedzie z żadnej, zwłaszcza jak będzie mokro, czego bys nie założył. No ale spróbuj - lepiej spróbowac i coś tam pojezdzić zamiast pauzowac całą zimę. Zobacz co do scramblerów zakładają.
    Kiedyś w firmie widziałem supermoto z założoną tylnią oponą TKC80 na przód, nie wiem jak to jezdziło, bo nie gadałem z gościem, ale widziałem, ze założył i jezdził, więc się da - na ile to jest bezpieczne to wolałbym się nie wypowiadac.
    --- Post updated ---
    Jeszcze pytanie w kwestii kapci - jakie pompki wozicie ze sobą? Polećcie coś.
     
    w0jtek i Krzys PL lubią to.
  9. Rob

    Rob Kat Komarków

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    2647
    Browary:
    2567
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Maly kompresorek z RAC. Dostepny na wiekszosci stacji


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1605
    Browary:
    942
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
  11. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    637
    Browary:
    218
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Jak go wyciągniesz z obudowy to jest jeszcze mniejszy.

    Sent from my G8441 using Tapatalk
     
  12. kot

    kot Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2011
    Posty:
    939
    Browary:
    146
    Miasto:
    Sverige
    Motocykl:
    Yamaha PW 50
    do twojego wcześniejszego pytania, @Bartosz, to tubliss co prawda nie ma homologacji drogowej, ale ludzie z tym jeżdżą także po czarnym. Myślę, że wyważyć się da, tylko sporo trzeba będzie dołożyć na przeciwko trzymacza.

    @Krzys PL, a może zainwestuj w koła enduro?
     
  13. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    637
    Browary:
    218
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Rozważam taka opcje, ale nie bawiłem się w offroad i nie wiem czy mi się spodoba, więc najpierw chce sprawdzić na tym co mam a jak mi się spodoba to zainwestuje w koła

    Sent from my G8441 using Tapatalk
     
  14. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1605
    Browary:
    942
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Koła i hamulce na przód
     
    Krzys PL lubi to.
  15. okupant

    okupant Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 16, 2018
    Posty:
    233
    Browary:
    75
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda NC750X DCT
  16. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    637
    Browary:
    218
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Że mniejsze hamulce? to odrazu Lagi mogę wymienić :)
     
  17. Jacq

    Jacq Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 20, 2013
    Posty:
    689
    Browary:
    508
    Miasto:
    Tring, Hertfordshire
    Motocykl:
    turystyczny
    Wymien od razu caly motocykl, nic mniejszego niz 890 (bo Cie zjedza tutaj zywcem) ;)
     
  18. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1605
    Browary:
    942
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Jacq skąd ten jad

    Dasz koło 21cali na przód i prawie pewne ze twój zacisk będzie haczyl o szprychy. Stad trzeba trochę rzeźbić - najłatwiej cały przedni hamulec wymieniać za każdym razem jak zmieniasz koła, zacisk manetki itd

    Lagi tez opcja - w końcu zawiecha SM to nie Enduro
     
  19. Rob

    Rob Kat Komarków

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    2647
    Browary:
    2567
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Akurat 701 to ideal do enduro jesli sie chce dojezdzac na kolach a nie ma zamiaru wyjezdzac na dluzsze wyprawy - polecalem
    Nikt tu nikogo nie zjada tylko stara sie pomoc

    To nie bmw ze nabijamy sie bez powodu


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1635
    Browary:
    952
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Tenere 700
    krycek lubi to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!