off road

Temat na forum 'Off-Road/Supermoto/Adventure' rozpoczęty przez ja78, Listopad 30, 2008.

  1. zolw

    zolw Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2013
    Posty:
    41
    Browary:
    6
    Miasto:
    Southend on Sea
    Motocykl:
    BMW s1000rr
    O kurcze czyli jednak duzy ;) no dobra czegos poszukam na spokojnie bo nie spiszy mi sie narazie... ale dzieki za advice :)
    Jak juz sie zaopatrze, dam znac
    Bardzo chetnie wybiore sie W teren z wami :)
    --- Post updated ---
    Dzieki za foto ;) fajny optis ;)
     
  2. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1373
    Browary:
    613
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Husqvarna 701
    Mała endurka to tylko do ścigania albo na track day'sy, jeżdżenie tym po green lane'ach jest bez sensu, bo jest poprostu za łatwo - na tym trzeba już przez jakieś opony, kłody i murki poprzeskakiwać zeby było co robić. Dużym mozna jezdzić jak lubisz podróżowac gdzieś dalej, bo wygodnie, a jak jesteś kozakiem to objedziesz niejednego cwaniaczka na lżesjszym sprzęcie.
    Średniaki jak naprzykład huska 701 czy KTM 690 wcale nie są do wszystkiego i do niczego jak to jakiś "znafca" tam napisał - te sprzęty są najlepsze do green lane'ów w UK - bo pojedzie się tak szybko jak lekkim, a przy tym będzie troche trudniej - do tego po winklach na asfalcie zapierdalają jak duże endurki bo moc do masy jest zajebista z prawie 80 końmi - jedyne co, to są niewygodne, więc do podróżowania nie za bardzo.

    Reasumując:
    Jak masz przyczepkę i czas żeby w weekendy jezdzić na tracki czy wyścigi, to bierz małą

    Jak lubisz podróżować i spędzas więcej czasu na asfalcie jak w terenie, to duży.

    Jak spontanicznie wyskakujesz na grreen lane'y, do których dojezdzasz po fajnych winklach na asfalcie i lubisz wszędzie iść na pełnej pizdzie, to średniaka.
     
    zolw lubi to.
  3. Rob

    Rob Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    1772
    Browary:
    1654
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Bartosz nie unos sie. Z lekkimi nie pojezdzisz bo bedziesz stal i patrzyl jak podjazd robia pod ktory nie masz szans na husce. Duzy z toba nie pojedzie bo nie nadazy. Masa przeszkadza. A jak bys mial jechac na walie 200mil z ekwipunkiem to...
    Czyli takie do wszystkiego i do niczego ;)

    nie mowie ze to zly sprzet. Ale na winkach objade cie na 1190. A na salisbury 530. Ot caly moral
     
  4. zolw

    zolw Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2013
    Posty:
    41
    Browary:
    6
    Miasto:
    Southend on Sea
    Motocykl:
    BMW s1000rr
    Lubie podrozowac ale na sportowym bylo ciezko I chce Cos takiego wlasnie zebym mogl pojechac dalej oraz miec ubaw po za cywilizacjia. ;)
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2012
    Posty:
    1599
    Browary:
    231
    Miasto:
    West Yorkshire
    Motocykl:
    MT 09 tracer
    Jak to ma byc pierwszy sprzet w teren, to kup po prostu tani Skoro wczesniej nie jezdziles w terenie to nawet nie wiesz czy Ci sie spodoba na tyle, zeby sie calkiem na ten styl jazdy przerzucic, wiec ladowac sie w duze koszty nie ma co.

    Sent from my EML-L29 using Tapatalk
     
    #1345 Grzesiek, Marzec 23, 2020 o godzinie 18:55
    Ostatnia edycja: Marzec 24, 2020 o godzinie 05:49
    Jezman, Pablocarlos i Bartosz lubiąto.
  6. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1373
    Browary:
    613
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Husqvarna 701
    Wyzwanie przyjęte - na poligonie nie ma miejsc żeby lekka endurka objechała średniaka - ani podjazdów nie ma ani skał.
    Na winklach też się możemy spróbować, moja huska od 990 z silnikiem 113 koni jest wolniejsza tylko na maks speed - 120 do 135 w porównaniou do 990. Na B-drogach nie będzie ŻADNEJ różnicy.
    Ty masz dwa motocykle na których będziesz minimalnie szybszy na winklach czy w terenie jaki mamy dostępny w UK, ale jak mnie "objedziesz" to nie zdążysz kasku zdjąć a ja będę stał koło ciebie :) Miałem dwa moto, teraz mam jedno, i niczego mi nie brakuje, ale ja nie podróżuję absolutnie nigdzie, moje najdalsze wypady to na poligon, czyli 1.5 godziny w jedną stronę, 4-5 godzin na poligonie i powró 1.5 godziny. Tyle da się znieść, choć z bólem dupy :)
    --- Post updated ---
    Tylko duża endurka, ale nie każda - Weź tenerę 660 - wygodna, tania, w terenie też świetnie się można nauczyć. Koleś mój od tego zaczynał przygodę z offem po przecinakach i świetnie sie nauczył i wciągnął - teraz popierdala dwusuwową 300 w wyścigach a na asfalcie na tuono.
     
    Xawery lubi to.
  7. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4292
    Browary:
    3742
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Bartku ja bym to skasowal ...nawet nie wiesz jakie sa podjazdy na poligonie ....ja kiedys tez noe wiedzialem..........
     
    krytek lubi to.
  8. Rob

    Rob Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    1772
    Browary:
    1654
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Milo ze jestes pewny siebie. Nie watpie w twoje umiejetnosci ale...
    1- juz raz sie z toba na salisbury umuwilem i nie bede publicznie pisal dlaczego sie nie pojawiles
    1- na salisbury sa podjazdy i to bardzo strome. Nie dojechales do nich bo... masz za ciezki moto
    3- mowiac ja, jestem pewien ze wiekszosc na adv cie zostawi (przynajmniej tych co ja znam) na winklach. Nie mowiac juz nawet o tym ze utrzymanie predkosci na autostradzie 100 mph dla twojej huski nie bedzie komfortowe (nie mowie ze sie nie da) ale ja zejde z moto, zatankuje i pojade nast 2h bez bulu dupy

    Nie pisze zeby ci dopiec. Tez kiedys myslalem ze na ciezkim objade w offie sredniaka itd


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Xawery, krytek i komarecki lubiąto.
  9. Grzesiek

    Grzesiek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2012
    Posty:
    1599
    Browary:
    231
    Miasto:
    West Yorkshire
    Motocykl:
    MT 09 tracer
    Dzis podlubalem w teresce znow, no i pomalu zaczyna przypominac motocykl [​IMG][​IMG]

    Sent from my EML-L29 using Tapatalk
     
    Darkbass, gruberxr, Xawery and 5 others like this.
  10. piwko78

    piwko78 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    1923
    Browary:
    1739
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    Przedni błotnik bym tylko zmienił i podniósł do góry poza tym super :)
     
    Ciaho, komarecki i Grzesiek lubiąto.
  11. Grzesiek

    Grzesiek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2012
    Posty:
    1599
    Browary:
    231
    Miasto:
    West Yorkshire
    Motocykl:
    MT 09 tracer
    Wlasnie mam dylemat z blotnikiem, taki calkiem wysoki mi jakos nie pasuje, najlepiej zeby jakies podwyzszenie bylo do oryginalnego, moze sobie cos dorobie

    Sent from my EML-L29 using Tapatalk
     
  12. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4292
    Browary:
    3742
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Nie nie grzesiu nie sluchasz....ma byc wysoko
     
    piwko78 lubi to.
  13. piwko78

    piwko78 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    1923
    Browary:
    1739
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
  14. Grzesiek

    Grzesiek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2012
    Posty:
    1599
    Browary:
    231
    Miasto:
    West Yorkshire
    Motocykl:
    MT 09 tracer
    Ni kuta mi sie nie podoba Wysoki przod wyglada dobrze tylko z prostym tylem jak w mx

    Sent from my EML-L29 using Tapatalk
     
  15. piwko78

    piwko78 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    1923
    Browary:
    1739
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    Spoko jeżeli będziesz latał tylko po czarnym i szutrach to ok ale w błocie to się zapcha w 2 minuty .
     
  16. Grzesiek

    Grzesiek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2012
    Posty:
    1599
    Browary:
    231
    Miasto:
    West Yorkshire
    Motocykl:
    MT 09 tracer
    No wiem, dlatego rozgladam sie za czyms zeby go podniesc z 10cm do Afryki jest taki kit a do tenerki nie moge znalezc

    Sent from my EML-L29 using Tapatalk
     
  17. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4292
    Browary:
    3742
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Wsadz koľo 17 cali ;)
     
    Grzesiek, Rob i piwko78 lubiąto.
  18. piwko78

    piwko78 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    1923
    Browary:
    1739
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    :tearsofjoy::tearsofjoy: Mistrz !!
     
  19. Grzesiek

    Grzesiek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2012
    Posty:
    1599
    Browary:
    231
    Miasto:
    West Yorkshire
    Motocykl:
    MT 09 tracer
    Haha, 15" od razu

    Sent from my EML-L29 using Tapatalk
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!