Luzna tarcza na nitach

Temat na forum 'Układ hamulcowy' rozpoczęty przez waldas78, Sierpień 23, 2016.

  1. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3420
    Browary:
    2702
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    A nie sa zapinane na pierscien zegera? Gdzie mieszkasz ? Kolo blackwwel tunel jest gosc co produkuje tarcze hamulcowe , rory amorow oraz regeneruje zawiasy to napewno by ci zrobil.
     
  2. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5647
    Browary:
    365
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
  3. archie_1989

    archie_1989 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 28, 2012
    Posty:
    520
    Browary:
    2
    Miasto:
    Londyn, Perivale
    Motocykl:
    HONDA XR650R :] , Honda CBR 1100 XX 04'
    Zacznij od czyszczenia zaciskow bo wymienisz, a za kilka K mil bedziesz mial to samo, w ekstremalnym przypadku moze pogiac tarcze w ksztalt talerza:)
     
  4. waldas78

    waldas78 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 1, 2009
    Posty:
    500
    Browary:
    17
    Miasto:
    jeszcze Londyn
    Motocykl:
    suzuki SV 650S
    Zaciski poczyszczone ..
    Rozmawialem z ludźmi co xxtreme dał namiar gość jest w stanie wymienić te nity ale tylko w przypadku 13.8mm średnicy nita moje mają inne wymiaru więc lipa a inne garaże nikt się tego nie podejmuje bo nie mają maszyn do tego aby usunąć Stare nity ...
    Póki co latam nie przekraczam prędkości dźwięku.
     
  5. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5647
    Browary:
    365
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Oni juz bez ''specjalistycznych urzadzen'' nic nie potrafia :D

    Sam je usuniesz za pomoca Dremela z mala tarcza do ciecia metalu. Wbrew pozorom te nity sa bardzo miekkie i szybko sie przecinaja. Cienka tarczka dokladnie wejdzie w szpare miedzy tarcza, a wewnetrznym ringiem/holderem. Musisz tylko uwazac by wewnetrznego ringu nie pokrzywic bo to dosc podatny aluminiowy element.
     
  6. waldas78

    waldas78 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 1, 2009
    Posty:
    500
    Browary:
    17
    Miasto:
    jeszcze Londyn
    Motocykl:
    suzuki SV 650S
    Już zrobione za 75f w sumie w tych garażach co kolega komarecki polecił dzięki wielkie .zobaczymy ile te nity wytrzymają
     
  7. Drakers9

    Drakers9 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2014
    Posty:
    76
    Browary:
    1
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Z800
    U mnie się dzieje cos takiego, nagrałem filmik:



    obie tarcze tak mają, koleżka mowi, ze sie nic nie dzieje i mozna jezdzic, ale w razie czego to nie on sie smutny zrobi jak hamulce pier.. pier… nie bede mówił co, miałeś to samo waldas?
     
  8. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3546
    Browary:
    665
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Maja miec luz taki.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
  9. Drakers9

    Drakers9 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2014
    Posty:
    76
    Browary:
    1
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Z800
    ma tak rzęzic? wkurzajace to jest.
     
  10. BigMick

    BigMick Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2016
    Posty:
    21
    Browary:
    13
    Miasto:
    london
    Motocykl:
    R100RS
    To się nazywa floating brake disc. Tak ma być. Jak się już koło kręci to się siłą odśrodkową centruje i już nie rzęzi
    Tak więc używaj hamulca tylko jak już moto jest w ruchu
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!