Klucz dynamometryczny.

Temat na forum 'Recenzje i Opinie' rozpoczęty przez lakiluk, Maj 28, 2012.

  1. lakiluk

    lakiluk Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 24, 2012
    Posty:
    1118
    Browary:
    6
    Miasto:
    Manchester
    Motocykl:
    Czerwone
  2. martinezcom

    martinezcom Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Grudzień 11, 2010
    Posty:
    20
    Browary:
    0
    Miasto:
    Hampshire
    Motocykl:
    CBF 1000
    Wyglada ok, ja korzystam z dwoch, jeden maly 5-25Nm i duzy 28-100>, maly sprawdza sie dobrze przy silnikowych sprawach, zakres ma w sam raz i wszedzie sie wcisnie
     
  3. jawa

    jawa Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    1373
    Browary:
    63
    Miasto:
    West London a kiedys West Midlands UK
    Motocykl:
    Kiedys KTM...teraz dlugo dlugo nic
    a wiesz z jakimi wartosciami masz dokrecac swoje srubki ? bo jak nie wiesz to bez sesu zakup.
    Ten ma zakres z tego co widze od 10nm do 108nm co wydaje sie na ok do tego do czegp potrzebujesz... tylko tak jak mowie - musisz znac wartosci.
    Osobiscie lubie firme Sealey i wlasnie taki klucz mam do dokrecania sruby osi kola.
     
  4. Mr.Honda

    Mr.Honda Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2010
    Posty:
    1119
    Browary:
    0
    Miasto:
    NorthWest
    Motocykl:
    Fajne...
  5. lakiluk

    lakiluk Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 24, 2012
    Posty:
    1118
    Browary:
    6
    Miasto:
    Manchester
    Motocykl:
    Czerwone
    W serwisowce wszystko jest:)

    [Edit]

    Masz moze jakies linki do ebaja lub amazona lub czegos podobnego
     
  6. Bigos

    Bigos Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 27, 2009
    Posty:
    815
    Browary:
    0
    Miasto:
    London/Lublin/Bochnia
    Motocykl:
    Yamaha FJ1200 3XW, FZS600
    Najbardziej przydatny klucz dynamometryczny powinien mie? zakres 5-25Nm. Do wi?kszych ?rub mo?na ju? kupi? taki z zakresem 40-120. Jednak klucze z zakresem od 5 czy 8Nm do ponad 100 to ju? bzdura, bo faktycznie ci??ko ufa? im czy z odpowiedni? si?? dokr?c? na przyk?ad ?rubki pokrywy zaworowej.
     
  7. bumet

    bumet Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2010
    Posty:
    567
    Browary:
    3
    Miasto:
    Chatham
    Motocykl:
    honda cbr 900rr / Kawasaki Z750 Black edition ? CBR 900 streetfighter petarda
    Te mniejsze beda dobre do zaworow, pokryw silnika itp. a te powyzej 40 to np do glowicy. Ja kupilem moje w machine marts i sa zajebiste.
     
  8. Martinez

    Martinez Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    590
    Browary:
    0
    Miasto:
    M-cr
    Motocykl:
    950 SM, 300 2T
  9. Adee

    Adee Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2011
    Posty:
    436
    Browary:
    45
    Miasto:
    Bournemouth
    Motocykl:
    Suzi GSR 600 "el Diablo" & Suzi GSF 600 "el Bandito"
    Ja korzystam z dwóch kluczy. Jednym kkuczem nie da si? dokr?ci? nakr?tki o?ki i pokrywki filtra oleju. Rozbie?no?? momentów jest zbyt du?a, by ogarn?? jednym kluczem. Potrzebujesz dwóch kluczy. Ja mam podobnie jak martinezcom - 5-25 i 28-150
    Ja obydwa mam z Machinemart - spoko s? :)
    Masz 20 minut drogi z Leigh do Altrincham - tam masz najbli?szy Machine Mart
     
    #9 Adee, Maj 29, 2012
    Ostatnia edycja: Maj 29, 2012
  10. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    492
    Browary:
    84
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Odkopię temat.
    Okazalo się że do husqvarny nie ma co podchodzić bez klucza dynamometrycznego. Mam większe zakresy(8-60 mam nobar I z halfordsa do 108 chyba) ale potrzebuje coś od 0 do 10. Jakie firmy/klucze polecacie?

    Sent from my G8441 using Tapatalk
     
  11. Subby

    Subby Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 8, 2017
    Posty:
    229
    Browary:
    138
    Miasto:
    Londyn, Colliers Wood, CR4
    Motocykl:
    CB600F Hornet
    --- Post updated ---
    0-10 to juz chyba przesada,
    Wlasnie sprawdzilem ze sruba w imadle i spannerem ustawionym na 10, klika przy 'dokrecaniu' pchajac najmniejszym palcem, jak to anglicy mowia 'finger tight' ( nie myslic z profesjonalnym finger tight dwoch palcow i nakrekti w tym przypadku finger tight to 0.25nM)
     
  12. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    492
    Browary:
    84
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Większość śrub przy silniku mam na 4nm. Pomyślałem sobie ze mam klucz od 6nm to da radę. Teraz waham się między helicoil a przegwinowaniem na większy rozmiar.
    Może nie musi być od zera ale też zeby nie zaczynal się od 4nm

    Sent from my G8441 using Tapatalk
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!