jaką 600 polecacie na tor??

Temat na forum 'Trackdays, Jazda na Torze' rozpoczęty przez norvag, Wrzesień 14, 2015.

  1. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3633
    Browary:
    718
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Ps. Zigi jezdzi dalej??

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
  2. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    3139
    Browary:
    588
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    jaka kolwiek 600 to pierwsze co zawieszenie do wymiany standartd jest za przeproszeniem do dupy I bedziesz tonal przy mocniejszym cheblowaniu przodem .600 czy 1000 na jednym I drogim sie rozpierdzielisz jak przesadzisz a gadanie ze 1000 za mocny na tor to mozna te bajki pod poduche wsadzic -jak ktos ma w glowie nasrane to I sie 150 rozjebie

    Wasal elektronika za ciebie nie jezdzi
     
  3. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3633
    Browary:
    718
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Wiesz ze Cie kocham ale ty chyba gonisz tylko po autostradach to skad ta twoja wiedza. Przecietny kowalski do intersow dojezdzi na standardowej padace. A co do mocy uwazam ze Remik zjadl na tym zeby i wie co pisze. Elektronika napewno moze uchronic cie od highsida......

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
    CezaaR lubi to.
  4. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    3139
    Browary:
    588
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    Oj Wasal widze ze znasz mnie lepiej niz ja sam -:D

    kwestie mocy przemilczmy kazdy ma rozum I wie co mu bedzie pasowalo
     
  5. CezaaR

    CezaaR Czeski marynarz

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    3572
    Browary:
    1375
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia
  6. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    606
    Browary:
    273
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Honda Fireblade i Kawasaki ZZR1400
    Ebay mam zblokowany w pracy, ale sprawdze wieczorem ;) Co to za model? ZX10r?
    A na ten moment jestem coraz bardziej zainteresowany GSXR750, od rocznika 2011.
    Ale na razie nie mam miejsca i czasu, wiec szukanie zostawie sobie na Swieta.
     
  7. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1323
    Browary:
    593
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    Zielony
    Ja też się nie znam wiec również się wypowiem :)

    Znając Cie odrobinę, na tym bym Cie widział:

    upload_2018-10-25_14-22-45.png

    https://www.ebay.co.uk/itm/TRIUMPH-...RT-RACE-TRACK-BIKE-READY-FOR-BSB/183288574838

    TRIUMPH DAYTONA 675R BRITISH SUPERSPORT RACE TRACK BIKE READY FOR BSB
    POLE POSITION AND FASTEST LAP AT BSB Brands Oct 2017

    • Competed at Brands Hatch BSB October 2017 it's only outing in 2017.
    • Finished with a pole position, a fastest race lap and a 5th & 6th place finish
    • Ready to race and win at BSB Level
    • Same Engine Tuner (John Trigger), same exhaust system and same radiator, oil cooler as Luke Staplefords World Supersport bike.
    • Superior spec Motec ECU and mil spec loom to latest british supersport spec.
    • Ready to race at BSB in 2018....Fitted with a just refreshed engine tuned by John Trigger, Engine Builder to Luke Stapleford, Team Profile Racing at Wold Supersport.
    • Bike is built to similar spec as World Supersport, Only with BSB Control ECU rather than kit system.
    • Motec ECU is fully programmable and better than kit ecu. Motec is fully setup and ready to race, easy to use.
    • Built from a new factory supplied bike at the beginning of 2016 - built with no expense spared for Joe Collier to race in 2016 British supersport championship.

    Equipped with:
    • top-level Motec M130 ECU and enabled with Level3 Pro Logging.
    • SDL3 Dash in protective case
    • full milspec wiring loom, strain gauge quickshifter, pro race level GPS, logging on multiple parameters
    • Fully refreshed John Trigger tuned engine fitted and ready to race.
    • one of the fastest bikes through the BSB speed traps and proven on TSL
    • Bora Large radiator and oil cooler
    • titanium exhaust system with custom scorpion end can
    • ohlins factory supported suspension front + rear
    • ohlins steering damper
    • brembo race discs
    • HEL custom brake lines
    • Factory spec airtube + duct
    • Wets on Wheels with Brembo front dics too
    • Full suite of front + rear sprockets
     
    CezaaR lubi to.
  8. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    606
    Browary:
    273
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Honda Fireblade i Kawasaki ZZR1400
    Taaaaa, najpierw musialbym sprzedac nerki zeby to kupic, a potem balbym sie zeby sie porysowalo albo zakurzylo :D
    Szukam moto ktore po upadku (ktory jest niemal gwarantowany) bede mogl otrzepac, skleic tasma i latac w kolejnej sesji :cool:
     
  9. Buszek

    Buszek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2015
    Posty:
    1644
    Browary:
    867
    Miasto:
    Datchet
    Motocykl:
    Triumph speed four
    Kup tt600 ;) sam pogrzebiesz przy nim a jak coś się sypnie to i naprawisz, 100hp chyba ci starczy? :p Spokojnie do 1k dostaniesz jakiegos
     
  10. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3633
    Browary:
    718
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Ja bym bral cb500 pod thundersport, zobacz jak sie na tym.scigaja i jakie czasy maja.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
  11. maniekrr

    maniekrr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 8, 2008
    Posty:
    347
    Browary:
    23
    Miasto:
    west midlands wombourne
    Motocykl:
    cbr xx sc59 hrc
    Biez moja 929rr stara ale jara
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!