Husky 701 Rally / Adventure

Temat na forum 'Off-Road/Supermoto/Adventure' rozpoczęty przez Bartosz, Listopad 22, 2017.

  1. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1524
    Browary:
    915
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    zielony i czerwony
    No to co panowie polecali byście ewentualnie na początek? Rzućcie parę konkretnych modeli pliz.

    A żeby nie był totalny off-top to Bartek, do czego poza estetyką służy ten kit / owiewka przy takiej jeździ jak Twoja? Skoro baku tam nie ma, ani roadbook'ów nie nawijasz? Chodzi tylko o kozacki wygląd i opór powietrza na szybszych sekcjach?
     
  2. Tiny

    Tiny Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 5, 2014
    Posty:
    99
    Browary:
    44
    Miasto:
    w sussex
    Motocykl:
    cbr 1000rr
    Ja się właśnie zawsze zastanawiałem czy takie crf450x ma sens żeby np do salisbury dojechać jak tam motogodziny Leca na asfalcie, chyba średnio to ma sens??

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
     
  3. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3941
    Browary:
    3395
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Oj konrad mi sie taki kit strasznie podova w zamian nie pytam tych na nikedach po co im skid plate....;)
     
    CezaaR lubi to.
  4. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1355
    Browary:
    583
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Husqvarna 701
    Konrad, oprócz wyglądu taki kit moim zdaniem jest niezbędny przy takiej ilosci asfaltu żeby dojechac do terenu jak w UK, a jeszcze przy tak szybkiej endurce to bez owiewki jest meczarnia.

    Do dualsportu nie polecam żadnych sprzętów z serwisami co 15 godzin. Ani to przyjemne ani sensowne jezdzic tym po asfalcie. 690 i 701 jest idealne, a jak nie stac to xt660r albo tenera. Przerabialem temat exc450 i ta klasa jest totalnym nieporozumieniem w UK - do scigania za duzy a do jazdy po angielskich green laneach za maly (dokladniej na asgalt się nie nadaje) albo 250 4T albo 250-3002T do scigania albo 700 na green lany i asfalt
     
    Lukas81, raf113 i Konrad lubiąto.
  5. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1524
    Browary:
    915
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    zielony i czerwony
    Teresa mi sie podoba i wydaje mi sie, ze kiedys nasze sciezki sie przetna. Ale na początek myślałem jednak o czymś lżejszym i łatwiejszym do ogarniecia. Jakis weekendowy, soft-endurak od dluzszego czasu m chodzi po głowie...
     
    CezaaR lubi to.
  6. Sylwestroo

    Sylwestroo Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2009
    Posty:
    577
    Browary:
    35
    Miasto:
    Krakow/Bournemouth
    Motocykl:
    VTX 1800 beast / GS1200R Rallye
    Drz-400 swietny lekki sprzet

    Sent from my E5823 using Tapatalk
     
  7. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1355
    Browary:
    583
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Husqvarna 701
    IMG_3389small.jpg IMG_3406_1small.jpg IMG_3374small.jpg IMG_3299small.jpg IMG_3296small.jpg IMG_3364small.jpg IMG_3363small.jpg IMG_3403small.jpg
    --- Post updated ---
    Tak informacyjnie - założyłem filtr powietrza DNA, który likwiduje bardzo restrykcyjną górę airboxa i podłączyłem Power Commandera z mapą pod ten filtr i otwarty wydech, i powiem wam, że zmieniłem zdanie na temat tuningowania singli... Różnica moim zdaniem jest duża (owszem - dopiero po jakims czasie gdy ECU się nauczy współgrać z power commanderem - zaraz po podłączeniu prawie się zapłakałem, bo kupa kasy a różnica była minimalna). Teraz motocykl jest bardziej elastyczny, jest duży przyrost mocy i momentu w całym zakresie, i co najważniejsze - da się nareszcie jezdzić na seryjnych zembatkach w terenie - przedtem jedynka była za bardzo wściekła i bywało niebezpiecznie, a na dwójkę było za wolno miejscami i moto się dusiło albo trzeba było sprzęgłem jak w dwusuwie machać - teraz dwójka jest elastyczna i można bez ryzyka zduszenia odkręcać.
    Przy zmianie biegów szybkiej do trójki jest guma nawet jak nie chcesz, prędkość maksymalna 119 MPH.
    Przy starcie łeb w łeb idzie do 100 MPH jak 950 Supermoto kumpla, więc jak dla mnie bomba.
    Zmieniam teraz opony na Pirelli Scorpion Rally STR - trochę bardziej pod asfalt, bo moc i parametry moto powodują, że ganiam bez stresu z kolesiami na 950 Supermoto i na Tuono, więc na TKC80 i Anakee wild bywa momentami kudłato :-D
     
  8. Darkbass

    Darkbass Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2018
    Posty:
    326
    Browary:
    254
    Miasto:
    Havant
    Motocykl:
    GSA1200 HDS1200
    Wszystko fajnie można zapytać co to za rally kit? Co zawiera i jaki koszt,bo mam zagwozdzia między katem a huska,
     
    #68 Darkbass, Maj 12, 2019
    Ostatnia edycja: Maj 12, 2019
  9. Sebastian

    Sebastian Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2010
    Posty:
    1238
    Browary:
    258
    Miasto:
    Gosport - Portsmouth/Kraków
    Motocykl:
    aRsIKS, AT DTC.
    Dopiero wstałem, kawy nie trzeba pić po tym filmiku. Świr :D

    Edit:
    Przeglądałem Twój kanał na YT. Robi wrażenie.
     
    #69 Sebastian, Maj 12, 2019
    Ostatnia edycja: Maj 12, 2019
    Bartosz lubi to.
  10. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1355
    Browary:
    583
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Husqvarna 701
    Kit jest od nich:
    https://www.radegarage.com/

    Mają też do 690, tak więc Twój wybór :)
    --- Post updated ---
    Dzięki ;-)
     
  11. Darkbass

    Darkbass Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2018
    Posty:
    326
    Browary:
    254
    Miasto:
    Havant
    Motocykl:
    GSA1200 HDS1200
    Widze ze jestes z Bognor,to bardzo blisko;) moze sie kiedys zgadamy na jakiegos greena co bym podpatrzyl jak sie jezdzi enduro;) oczywiscie jak juz kupie odpowiednie moto,a to juz niebawem;)
     
    Bartosz lubi to.
  12. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3888
    Browary:
    917
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Proponuje przejechac sie z Bartusiem na asfalcie wiecej nie mowie.....

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
    Bartosz lubi to.
  13. Darkbass

    Darkbass Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2018
    Posty:
    326
    Browary:
    254
    Miasto:
    Havant
    Motocykl:
    GSA1200 HDS1200
    Podsmiechujki Tu widzę:)
     
  14. dario

    dario Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 6, 2013
    Posty:
    598
    Browary:
    211
    Miasto:
    Worthing/West Sussex
    Motocykl:
    GSXR1000K7
    Zadne podsmiechujki, on po prostu lubi zapier....c :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
     
    Bartosz lubi to.
  15. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1355
    Browary:
    583
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Husqvarna 701
    Darkbass - z przyjemnością pojezdziłbym razem, a co do tego co Dario z Wasalem piszą, to ponoć na asfalcie też jeżdżę jak czub, ale to są pomówienia jakieś :)
     
    Wasal i Darkbass lubią to.
  16. piotrekzzr

    piotrekzzr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 23, 2014
    Posty:
    681
    Browary:
    380
    Miasto:
    Folkestone
    Motocykl:
    HONDA:CB500Fy, CBR 1100 XX , CRF 1000 AT, CRF 50
    Patarda ten sprzecior. Powiedz dalo by rade spakowac to gdzies w dluzsza trase, zeby przetluc sie np 7h asfaltami - tyle mam na Walie
     
  17. Darkbass

    Darkbass Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2018
    Posty:
    326
    Browary:
    254
    Miasto:
    Havant
    Motocykl:
    GSA1200 HDS1200
    Piotruś Afryka za duża? Za słaba?
     
    piotrekzzr lubi to.
  18. Xawery

    Xawery Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 28, 2018
    Posty:
    543
    Browary:
    279
    Miasto:
    Kirkcaldy
    Motocykl:
    wysoki, bo mi pasuje
    jak mnie pamiec nie myli to Nomad ADV robil tailbagi do niej, a komfort zalezy od opony, a koraliki taksiarza i lowcza derka uratuja cie przed .... bedzie ci lepiej sie chodzilo po 7h.
     
  19. piotrekzzr

    piotrekzzr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 23, 2014
    Posty:
    681
    Browary:
    380
    Miasto:
    Folkestone
    Motocykl:
    HONDA:CB500Fy, CBR 1100 XX , CRF 1000 AT, CRF 50
    Adas afryczka na Walii ostatnio zapierdalala jak przecinak.
    A ta huska jest zajebista. Ja lubie poprostu wszelakiej masci motocykle. Nawet twoj her-szkop-macior mi sie podoba
     
    Darkbass lubi to.
  20. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1355
    Browary:
    583
    Miasto:
    Bognor Rgis
    Motocykl:
    Husqvarna 701
    Ludzie jeżdżą wokół świata na nich, więc się da, ale trzebaby zmienić kanapę na tą żelową z seat concept, bo oryginalna twarda - jest zrobiona tak, zeby jak najmniej przeszkadzała w terenie.
    Do Walii jak najbardziej, ale albo z inną kanapą albo trzeba mieć twardą dupę. Silnikowo mocy jest tyle, ile w GS800 a masy o jakieś 70 kilo mniej :) Przełożenia takie, że max speed 119 więc na szósteczce przy 80 MPH na autostradzie nie ma problemu absolutnie i silnik nie drze się jak pojebany.
    --- Post updated ---
    P.S
    Dziesiaj mi przyszły okleiny z Motocal - w weekend będzie oklejanie :) Moto będzie trochę żywsze kolorystycznie.
     
    Xawery i Darkbass lubią to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!