gsxr1000 k9 z nowym silnikiem od L5 !!! flash/dyno

Temat na forum 'Tuning, Mapowanie' rozpoczęty przez matimorini, Październik 27, 2019.

  1. matimorini

    matimorini Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Lipiec 6, 2015
    Posty:
    13
    Browary:
    2
    Miasto:
    edi
    Motocykl:
    gsxr1000
    Witam
    Do wszystkich zainteresowanych dam tu link do mojego projektu jest nim wymiana pieca na nowy z L5.
    Cale moto k9zostalo orginalne ecu i wiazka tez wszystko przeprogramowane by dzialalo z silnikiem serii L2-L6.
    Wszystko na filmikach jak ktos ma pytania pod filmikami prosze pozdro!
    (dodam ze wszystko robie sam od wsadzania pieca po strojenie!)
    MATI

    plus kupa innych ciekawych video na kanale polecam na youtube kanal matimorini
    bo tu linkow nie moge wstawic
    --- Post updated ---

    --- Post updated ---

    --- Post updated ---

    --- Post updated ---
    gdyby ktos pisal ze malo dla porownania kumpla bmw s1000rr 2017 z calym systemem akrapovica i flashem bmw zrobilo na tym samym dyno 190rwhp
     
    krycek lubi to.
  2. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1327
    Browary:
    700
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Wybacz ignorancję mógłbyś te literki rozszyfrować na rok produkcji?
     
  3. matimorini

    matimorini Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Lipiec 6, 2015
    Posty:
    13
    Browary:
    2
    Miasto:
    edi
    Motocykl:
    gsxr1000
    spoko mam gsxr1000 z 2010 roku z silnikiem 09-12 i wsadzilem mu inny silnik poprawiony z nowszego modelu 12-16 rok
     
  4. krytek

    krytek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2013
    Posty:
    864
    Browary:
    489
    Miasto:
    leicester
    Motocykl:
    BMW R1200 GSA LC , KTM EXC-F 350 SIX DAYS
    Ze tak zapytam co jest z silnikiem złego z 2010 roku ? Czy to tylko z pojemnością 1000 cc czy tez 750 cc są jakieś gorsze z 2010 ?

    P.s mam skryte marzenie kupić kiedyś sobie suzi gsxr właśnie tylko 750 L0 lub 600 i właśnie z 2010 roku i koniecznie biały :)
    - narazie żona jest na NIE :( ... bo po co mi 3 motor jak nie mam czasu jeździć nawet na jednym .... ;)
     
  5. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4065
    Browary:
    3526
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    A to jakie roznice sa pomiedzy tymi piecami wzgledem wykonania tego swap.a ?
    Inne mocowania silnika ?
    Inne podzespoly ?
    Inne podłaczenia ?
    Co musiales przerabiac poza remapowaniem kompa ?
    Kiedys do trumpha 1200 cztero cylindrowego wkladalem silnik 900 trzy cylindrowy.... no ale to bylo proste tam jak poskladanie klockow lego no i nic nie programowalem tylko zminilem kompy....panie nie znam sie na tem.
     
  6. matimorini

    matimorini Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Lipiec 6, 2015
    Posty:
    13
    Browary:
    2
    Miasto:
    edi
    Motocykl:
    gsxr1000
    mocowanie takie same na szczescie ale wiazka inna reszta zmian w srodku 11% lzejsze tloki inne walki inny wal poprawione smarowanie chyba zawory sa tez o 1mm wieksze i caly silnik ma 2kg mniej
    --- Post updated ---
    tylko tysiak 09-11 mial gorsze smarowanie 12-16 roczniki nie maja tego problemu i maja wiecej mocy i oddaja ja bardziej srodkiem a ten silnik mam fabrycznie nowy dopiero go dotarlem
     
  7. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4065
    Browary:
    3526
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    No.... te docieranie to widzialem....na hamowni ;) dotarl sie w dziewiec i pòł sekundy ( co ) do setki.
    Czyli sama zamiana silnikow miejscami nie taka straszna.
     
  8. Remy

    Remy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 31, 2009
    Posty:
    503
    Browary:
    103
    Miasto:
    HELLSBY
    Motocykl:
    Kawasaki z1000sx
    O tym samym myślałem do mojego Sx-a aby wsadzić zx10 silnik
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!