Ciekawe fotki i filmiki.

Temat na forum 'Zdjęcia i Filmy' rozpoczęty przez moto, Czerwiec 21, 2008.

  1. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    2081
    Browary:
    1102
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
  2. basior

    basior Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    1857
    Browary:
    287
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony
    Bomba którą jankesi zrzucili dziś w Afganistanie.
     
    CezaaR lubi to.
  3. Vader

    Vader Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    779
    Browary:
    401
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    Najlepszy pornos dla bikera :D
     
  4. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    2081
    Browary:
    1102
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    A ten na poprzedniej stronie ogladales vader ?;)
    Wsadzilem tam filmik jak koles na ,,lini produkcyjnej " sklada slepaka. To dopiero jest super zobaczyc jak to sie odbywalo​
     
  5. gruberxr

    gruberxr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 10, 2009
    Posty:
    207
    Browary:
    30
    Miasto:
    kings lynn england
    Motocykl:
    YAMAHA XT660R
    Zastanawiałem się nad kupnem chińskiego prędkościomierza do mojego projektu ale po tym filmiku zrezygnowałem:D
     
    CezaaR i komarecki lubią to.
  6. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    2081
    Browary:
    1102
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    Dawno sie tak nie usmialem. :D Moze to kompas a nie predkosciomierz ??
     
    Slawcbr lubi to.
  7. Janosik78

    Janosik78 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2017
    Posty:
    65
    Browary:
    14
    Miasto:
    Southampton
    Motocykl:
    Honda CBR 1100XX SUPERBLACKBIRD
    Chinole zaprawdę powiadam Wam są piedrolnięci!!!! Hahaha hahaha! Hej!
     
  8. gruberxr

    gruberxr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 10, 2009
    Posty:
    207
    Browary:
    30
    Miasto:
    kings lynn england
    Motocykl:
    YAMAHA XT660R
    Moja żona też mnie pytała z czego się tak cieszę.Naprawdę poprawia humor.
     
  9. zet

    zet Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 27, 2016
    Posty:
    307
    Browary:
    107
    Miasto:
    Leyland
    Motocykl:
    hd
    Anglik ale dobrze gada.
    jest wiecej na youtube
     
  10. mazak

    mazak Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 28, 2013
    Posty:
    294
    Browary:
    247
    Miasto:
    hastings
    Motocykl:
    honda transalp 700
  11. Lowek83

    Lowek83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 4, 2015
    Posty:
    389
    Browary:
    127
    Miasto:
    Hatfield
    Motocykl:
    FZ6 S2
  12. tomis69

    tomis69 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2016
    Posty:
    337
    Browary:
    41
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    ZX6r
  13. basior

    basior Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    1857
    Browary:
    287
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony


    Gdyby to biali zrobili z czarną kobietą, czarni w usa paliliby sklepy.

     
    #1013 basior, Maj 6, 2017
    Ostatnia edycja: Maj 7, 2017
  14. SheLoca

    SheLoca Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 14, 2017
    Posty:
    268
    Browary:
    78
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda
    Copek prawie jak szkopek
     
  15. bza

    bza Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 14, 2017
    Posty:
    185
    Browary:
    65
    Miasto:
    lejczester
    Motocykl:
    ZX10R
    bylem na kursie za fotoradar.... nuda straszna.... ale naprawde spodobal mi sie jeden filmik. gosc wyjezdza wlasnie tak jak ta baba. patrzy w prawo, w lewo, zaczyna ruszac iw tym momencie znow zaczyna spogladac w prawo ale jest juz za pozno... a ze kamerka typu POV to sie niezle wystraszylem...
    to samo ta babka pwoiedziala... w prawo, w lewo, na psa i ruszyla...
    moze w tych ich brytyjskich telewizjach powinni w przerwach na reklamy przy jakims znanym show czy serialu puszczac ten filmik?

    ja od momentu jak prawie rozjechalem lorka debila rowerzyste, ktorego nie stac na chociaz jedna diode, a skrzyzowanie bylo w takim black punkcie ze moja dupa jest chyba jasniejsza, patrze juz razy dwa.... nic nie jedzie, nic jedzie, sprawdzam jeszcze raz..... poltorej sekundy - moze dwie...
     
  16. basior

    basior Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    1857
    Browary:
    287
    Miasto:
    Hinckley a.k.a. shithole
    Motocykl:
    skradziony
    Kwiat angielskiej młodzieży
     
    Sly i komarecki lubią to.
  17. Sly

    Sly Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 3, 2011
    Posty:
    453
    Browary:
    246
    Miasto:
    Doncaster
    Motocykl:
    Honda dominator, zx6r J, WSK
    Dobry jest
     
  18. Tofik

    Tofik Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 12, 2017
    Posty:
    139
    Browary:
    68
    Miasto:
    Manchester
    Motocykl:
    Honda shadow
    Co adas sie teraz na moto przezucil
     
  19. Sly

    Sly Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 3, 2011
    Posty:
    453
    Browary:
    246
    Miasto:
    Doncaster
    Motocykl:
    Honda dominator, zx6r J, WSK
  20. pavlix100

    pavlix100 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 20, 2011
    Posty:
    686
    Browary:
    22
    Miasto:
    Hounslow
    Motocykl:
    R1200 GS Adventure

    Jak było to sorry ;)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Poleć forum