CBR 600 mi dziwnie gada

Temat na forum 'Układ dolotowy i wydechowy' rozpoczęty przez Frezer, Sierpień 11, 2017.

  1. Frezer

    Frezer Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2011
    Posty:
    32
    Browary:
    1
    Miasto:
    Loughborough
    Motocykl:
    F4i
    No to tak, wsiadam dzisiaj na moto (F4i), chwila jazdy i slysze ze burczy inaczej niz zawsze, staje i wydaje mi sie ze cos z przodu wiec zakladam ze uszczelki przy kolektorach do wymiany. Ale oprocz tego praca na biegu jalowym niezbyt rowna, wolne obroty ponizej 1k, myslicie ze to jest spowodowane przez nieszczelny wydech?
     
  2. CezaaR

    CezaaR Trolli pogromca
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    1590
    Browary:
    444
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Latajacy dywan
    Zdejmij owiewki
    Jak odpalisz moze cos znajdziesz
     
  3. Frezer

    Frezer Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2011
    Posty:
    32
    Browary:
    1
    Miasto:
    Loughborough
    Motocykl:
    F4i
    Znalazlem, jest jeszcze fajniej :laughing::laughing::laughing: kuzwa co ja kupilem... chce tylko zeby mi ktos powiedzial ze nierowna praca moze byc tym spowodowana, to mi jedno zmartwienie odejdzie
    [​IMG]
     
  4. CezaaR

    CezaaR Trolli pogromca
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    1590
    Browary:
    444
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Latajacy dywan
    Uklad jest nieszczelny moze to poczesci wplywac n.a. prace Padliny
    Padlina czytac honda I sie nieobrazac;)
     
  5. Frezer

    Frezer Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2011
    Posty:
    32
    Browary:
    1
    Miasto:
    Loughborough
    Motocykl:
    F4i
    Obrazalski nie jestem :D
    --- Post updated ---
    No dobra, mozna to jakos tymczasowo zaspawac dopoki nie wymienie?
     
  6. CezaaR

    CezaaR Trolli pogromca
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    1590
    Browary:
    444
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Latajacy dywan
    Mozna cos tam posmarkac:)
    Jak niechcesz sie bawic nowe kolektory itp to pogrzeb za uzywka
     
  7. Frezer

    Frezer Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2011
    Posty:
    32
    Browary:
    1
    Miasto:
    Loughborough
    Motocykl:
    F4i
    no patrzylem, kolo 120f za uzywke. kolega kolegi spawa profesjonalnie wiec zobaczymy co zrobi :) w miedzyczasie poszukam cos na wymiane :) no i mam nadzieje ze silnik zacznie rowniej chodzic
     
  8. CezaaR

    CezaaR Trolli pogromca
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    1590
    Browary:
    444
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Latajacy dywan
    Wez flaszke
    Mam spawarke w dziupli

    Tez Bedzie profesjonalnie
     
  9. piotrekzzr

    piotrekzzr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 23, 2014
    Posty:
    286
    Browary:
    68
    Miasto:
    Folkestone
    Motocykl:
    CBR 1100 XX , GSX-R 750 Y,YBR-125, Avensis. Made In Japan.
    Kiedys kolanka mialem nie dokrecone i lekko puszczalo. biedny iks wiecej niz 250 nie chcial. A taka pierdola.
     
    CezaaR lubi to.
  10. jarzymek

    jarzymek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 22, 2015
    Posty:
    117
    Browary:
    27
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Fz1
    Jedź do cezaara i zaspawaj i pozniej szukaj dalej jak się nie poprawi.
     
  11. pioszc

    pioszc Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 3, 2016
    Posty:
    154
    Browary:
    51
    Miasto:
    essex
    Motocykl:
    suzi-k7 /zx1000
    nom - jak zaczniesz spawac to zebys na tlumniku nie skonczyl ;)
    na pierwszym tez juz dziure widac.
    ale -pospawa czy nie , flaszke mozna zrobic.:p
     
  12. Buszek

    Buszek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2015
    Posty:
    842
    Browary:
    324
    Miasto:
    Datchet
    Motocykl:
    Triumph speed four
    Kup Harpic wyczyść ładnie i zobacz czy jest sens spawania :tearsofjoy:
     
    CezaaR lubi to.
  13. Frezer

    Frezer Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2011
    Posty:
    32
    Browary:
    1
    Miasto:
    Loughborough
    Motocykl:
    F4i
    Skad jestes CezaaR?
     
  14. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    2008
    Browary:
    1029
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    Toz to jakis ochlap te wydechy , prosze sie nie gniewac , ale to chyba raczej pan honda w fabryce nie kleil kolanek do kolektorow na jakàs kipe z nosa a tam wszystkie tak posztukowane. Poza tym to juz nie bardzo wyglàda zeby bylo co do czego spawac tzn kolanka zdrowe ale te kolektory zbiorcze to juz bibula :confused:.
     
  15. Vader

    Vader Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    775
    Browary:
    398
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    Ech, po tytule to myślałem że ci gada po niemiecku.

    Te cholery są bardzo nadwrażliwe na zmiany ciśnienia w kolektorze, niestety przy takim odwęgleniu materiału spawać ciężko, polecam wymianę na nowy, jednak patent tymczasowy to poksylina + łatka z puszki po piwie złapana na metalowe opaski zaciskowe (tak, podkreślam że metalowe bo znam gościa co użył trytek)
     
    Frezer lubi to.

Poleć forum