(600RR) Powrót do seryjnego wydechu, zamuła na niskich obrotach

Temat na forum 'Układ dolotowy i wydechowy' rozpoczęty przez Drakers9, Wrzesień 26, 2018.

  1. Drakers9

    Drakers9 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2014
    Posty:
    74
    Browary:
    1
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Z800
    Witam, kupiłem cbr 600rr 2009 z wydechem two brothers, ale postanowilem wrocic do seryjnego wydechu, wymieniłem cały układ wraz z kolektorem i teraz tak do ~3 tys. rpm jest straszna zamuła, efekt taki jakby go przylewało, po przekroczeniu mniej wiecej 3 tys. rpm juz idzie normalnie, czego nie bylo w poprzednim akcesoryjnym wydechu a jest w tym to: zawór exup, sonda lambda, katalizator no i koncowka wydechu seryjna, od zaworu exup odłączyłem linki, sonda jest podłączona(odłączona nic nie zmienia), macie jakies sugestie?

    pozdrawiam, Arek
     
  2. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    549
    Browary:
    220
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Honda Fireblade i Kawasaki ZZR1400
    Sugestia nr1: wroc do TwoBrothers :D, nr2: umow sie na wizyte na hamowni (masz blisko Steve Jordan w Little Bookham), nr.3 podlacz EXUP, nr.4 sprawdz filtr powietrza.
     
    Wasal i Drakers9 lubią to.
  3. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    2998
    Browary:
    552
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    Jedno pytanie po uj Ci seryjny wydech ,toż to jedna wielka kicha jest
     
  4. Buszek

    Buszek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2015
    Posty:
    1543
    Browary:
    795
    Miasto:
    Datchet
    Motocykl:
    Triumph speed four
    Może ma sąsiadów którzy nie lubią jak o czwartej rano do pracy wyjeżdża :p
     
  5. Grzesiek yama

    Grzesiek yama Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 27, 2017
    Posty:
    247
    Browary:
    175
    Miasto:
    Londyn, swanley
    Motocykl:
    BMW R1200GSA,XJR1300sp, YZF 600R
    Może po zmianie wydechu ktoś profesjonalnie wystroil motor pod ten wydech czyli pozmienial mapy żeby to chodziło tak jak moze najlepiej na tym wlasnie zestawie i teraz po powrocie do orginalu jest jak opisujesz. Jesli ktoś wystroil motor pod luzny wydech a teraz spaliny są tłumione przez kata , exup i jeszcze końcowy tlumik to na pewno nie będzie chodził dobrze.
    Miałeś jakieś problemy wcześniej czy zmieniles zeby bylo ciszej i zaczely sie problemy?
    Działa to tez w druga strone, czesto ludzie zakladaja luzny wydech a moto traci moc szczególnie z dołu.
     
  6. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3366
    Browary:
    2655
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Moze exup stoji na pozycji zamknietej?
     
    CezaaR lubi to.
  7. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    549
    Browary:
    220
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Honda Fireblade i Kawasaki ZZR1400
    No oczywiscie, skoro linki sa odlaczone to zawor jest w pozycji zamknietej. Ale akurat to nie powinno miec az takiego wplywu do 3tys obrotow, bo prawidlowo dzialajacy exup dopiero zaczyna sie uchylac przy tych obrotach. Podobbnie jak Grzesiek uwazam ze moto mialo zrobione mapy pod poprzedni zestaw. Dlatego albo wrocil bym do TwoBrothers, albo jechal z obecnym zestawem na hamownie.
     
  8. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3366
    Browary:
    2655
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    No tak i teraz dla nowej mapy wieksza restrykcja orginalnego tlumika stanowi problem.....a zamknieta przepustnica stanowi katastrofalny problem. Ja bym zinwigilowal pozycje przepustnicy i ewentualnie ustawil stale na otwartym bo moze sie okazac choc nie twierdze ze napewno ze po jej otwraciu motor bedzie chodzil calkiem normalni choc nie tak efektywnie jak na sportowym tluniku i nie tak ekologicznie jak na stockowej mapie.
    Koszt ingerencji zerowy wiec nic nie szkodzi.
    Poza tym jak ona jest wypieta (niewiem jaki tan jest uklad czy linki czy servo od razu na przepustnicy) to jeszcze wcale nie wiadomo czy sprezyna zwrotna nie zostawia jej otwartej wiec moze to slepy kierunek ale zajzec zawsze warto.
    Ciekawe czy motor ma nadal uklad recyrkulacji spalin.
    No i przedewszystkim wizyta na chamowni z prosba o orginalne ustawienie bedzie upokarzająca :(
    :) zarcik .
     
    gaaad lubi to.
  9. Drakers9

    Drakers9 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2014
    Posty:
    74
    Browary:
    1
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Z800
    dobra, nie bylo tematu, podlaczylem linki od exup i smiga normalnie, dzieki za pomoc.
     
    CezaaR lubi to.
  10. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3366
    Browary:
    2655
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Normalnie szok !
     
    Wasal lubi to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!