Ostatnie wydarzenia na forum

Aktywność wszystkich zarejestrowanych użytkowników na www.PolishBikers.com.

  1. Slavik odpowiedział(a) w temacie ZZR 1400 jazda probna.

    Kafecz jak bedziesz ready to buy to daj znac moze odsprzedam swojego [emoji848][emoji6]a h2sx to tak jak Piotr pisze ,,kwestia gustu''...

    Październik 17, 2019 o godzinie 22:01
  2. luki.g ma nowego avatara.

    Październik 17, 2019 o godzinie 21:00
  3. Wasal odpowiedział(a) w temacie Honda CB1000R 2015.

    Dziadzia[emoji23] to post z czerwca[emoji23] Sent from my SM-G960F using Tapatalk

    Październik 17, 2019 o godzinie 20:17
  4. Piotr odpowiedział(a) w temacie ZZR 1400 jazda probna.

    Wizualnie inny model i to juz kwestia gustu, na papierze wyglada slabiej, a choc osobiscie nie jezdzilem H2SX to opinia osoby ktora zna...

    Październik 17, 2019 o godzinie 20:00
  5. CezaaR lubi xxtreme's post w temacie ZZR 1400 jazda probna.

    Te ZZR to takie jak baby co podnosza ciezary. Tak wygladaja w mojej wyobrazni. :D

    Październik 17, 2019 o godzinie 19:58
  6. Rob lubi Pablocarlos's post w temacie PB Tag Game.

    @Marcin79 dzieki za podpowiedz. Zajrzalem, taga zabralem, ale o zakazach nie wspomniales, wiec z wejscia foto: [ATTACH] [ATTACH] Teraz...

    IMG_20191016_082100178.jpg IMG_20191016_082054133.jpg IMG_20191017_145931465_HDR.jpg Październik 17, 2019 o godzinie 19:49
  7. Wasal odpowiedział(a) w temacie ZZR 1400 jazda probna.

    Ja bym celowal w H2 SX, mimo wszystko nowy model. Sent from my SM-G960F using Tapatalk

    Październik 17, 2019 o godzinie 18:34
  8. xxtreme odpowiedział(a) w temacie ZZR 1400 jazda probna.

    Te ZZR to takie jak baby co podnosza ciezary. Tak wygladaja w mojej wyobrazni. :D

    Październik 17, 2019 o godzinie 18:09
  9. xxtreme lubi Wasal's post w temacie ZZR 1400 jazda probna.

    Ja kupilem moto od chlopa ktory powiedzial ze boi sie jezdzic[emoji23], motor za szybki dla niego, wtopil duzo kasy w dodatki ktore...

    Październik 17, 2019 o godzinie 18:04
  10. kafecz lubi Piotr's post w temacie ZZR 1400 jazda probna.

    Konrad zawsze Ci mowilem ze w koncu dojrzejesz do ZZRa :D Tylko pamietaj, po jezdzie ZZR bedziesz mial banana na twarzy przez kilka dni...

    Październik 17, 2019 o godzinie 17:03
  11. Marcin79 lubi Pablocarlos's post w temacie PB Tag Game.

    @Marcin79 dzieki za podpowiedz. Zajrzalem, taga zabralem, ale o zakazach nie wspomniales, wiec z wejscia foto: [ATTACH] [ATTACH] Teraz...

    IMG_20191016_082100178.jpg IMG_20191016_082054133.jpg IMG_20191017_145931465_HDR.jpg Październik 17, 2019 o godzinie 16:06
  12. Marcin79 odpowiedział(a) w temacie PB Tag Game.

    Brawo kolego, już się bałem ze nas reset czeka. O zakazach nie wspomniałem bo ich tam nigdy nie widziałem, musi ze jakaś nowosc:D;)

    Październik 17, 2019 o godzinie 16:06
  13. dziadzius odpowiedział(a) w temacie Honda CB1000R 2015.

    Zamiana na merca 211, z 07.2007

    Październik 17, 2019 o godzinie 14:03
  14. Rob lubi komarecki's post w temacie To jest Supermoto..

    No to widzisz poruszyles istote tematu ... pojazd sie psuje czy właściciel psuje pojazd ....o to jest pytanie . A co do dealera co nie...

    Październik 17, 2019 o godzinie 13:54
  15. dziadzius odpowiedział(a) w temacie Kawa klv 1000 na sprzedaż lub zamiane.

    Październik 17, 2019 o godzinie 13:45
Wczytywanie...
  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!