[R1200RT] Fuse activated for component Ignition Supply

Temat na forum 'Instalacja elektryczna' rozpoczęty przez thorwald, Maj 15, 2017.

  1. gabik

    gabik Władca szerszeni
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    4654
    Browary:
    147
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    taa ten numer tez sie zdarzal nie u mnie w prawdzie alem slyszal..
     
  2. komarecki

    komarecki Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    1777
    Browary:
    819
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    tylko ze w 1200 jest chyba inny ten czujnik no i ponowne przekrecenie kluczyka by nie pomoglo.wiec pewnie tym razem to nie to.
     
  3. gabik

    gabik Władca szerszeni
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    4654
    Browary:
    147
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    Kompa podpiac
     
  4. komarecki

    komarecki Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    1777
    Browary:
    819
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    w sumie cewki , a w tym przypadku cewko fajki mozesz wyeliminowac sam proba bez kosztow, bo to twin spark, jesli jestes pewny ze zgasniecie jest powtarzalne po zgrzaniu to przeprowadz probyodlaczajac za kazdym razem tyko jedna cewko fajke. ocz kazda proba musi potrwac czas ktory wywoluje zgaszenie motoru.
    patrzyles czy wiazki idace do swiec nie sa nadtopione na cylindrach??
    btw . pro po wentylatora.....ten twoj rt ma wentylator na chlodnicy oleju??? czy ty masz juz ten z plaszczem wodnym ? bo zdziklem?
     
  5. Cefa

    Cefa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 5, 2010
    Posty:
    470
    Browary:
    49
    Miasto:
    Uxbridge
    Motocykl:
    Gelände/Straße 1200 Adventure
    Stawiam na TPS lub uklad paliwowy (przekaznik lub pompa)
     
  6. thorwald

    thorwald Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 22, 2012
    Posty:
    503
    Browary:
    7
    Miasto:
    Hereford
    Motocykl:
    ER6F, R1150RT, R1200RT
    Przekaznik na pompie byl wymieniony 2 miechy temu, poza tym dawal zupelnie inny kod bledu po zczytaniu komputerem (juz nie pamietam jaki) i objawy byly zupelnie inne, bo po zdechnieciu silnika, moglem go normalnie odpalic. Tutaj ewidentnie cos powoduje zwarcie ze caly uklad sie zamyka (a raczej komputer go odcina).
    --- Post updated ---
    Jestem na 100% teraz pewny ze to jest spowodowane zagrzaniem. Na szczescie jak motor sie zagrzeje to gasnie praktycznie od razu o ile w ogole da sie go odpalic wiec nie powinno byc problemu. W jaki sposob sie te cewko fajki odpina? One maja jakies konektory czy po prostu je wyciagnac ze swiecy?

    Co do wentylatora, to ja mam R1200RTP czyli ex police. One maja wentyle montowane, zeby sie nie przegrzewaly w trafficu. Kable sprawdze czy nie sa nadtopione, musze znow caly przod rozebrac i sprawdzic.
     
  7. komarecki

    komarecki Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    1777
    Browary:
    819
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    Bo nie ze swiecy tylko odpiac wtyczke zasilajaca od cefko fajki. Bojesli to cewka robi owo zwarcie to musumy sie jej pozbyc z obwodu na czas proby. Nie jestem przekonany ze to cewka ale technicznie rzecz biorac jest taka mozliwosc.
    Zacinajaca sie , zacierajaca pompa moze by dala podobny efekt tylko pytanie czy komunikat bylby ten sam?
    No i jeszcze ten czujnik walu....jesli to on i pada przy jakiejs temp to jedyne co mozna zrobic to podmianka na inny.
    To jak jest w 1200 nadal pracuje on po suchej stronie silnika pod kolem pasowym czy go przeniesli? Bo tego nie wiem.
     
    thorwald lubi to.
  8. thorwald

    thorwald Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 22, 2012
    Posty:
    503
    Browary:
    7
    Miasto:
    Hereford
    Motocykl:
    ER6F, R1150RT, R1200RT
    Nie chce sie tutaj wymadrzac ale czy jakby pompa siadal to nie byloby efektu takiego ze albo silnik by gasl, albo szarpal albo by mial spadki mocy (z powodu braku wymaganego paliwa)?

    Z tym czujnikiem jakbym wiedzial gdzie jest, zawsze moge go wypiac i sprawdzic komputerem komunikat bledu i objawy tez. Im wiecej pomyslow tym lepiej.

    Zerkne jak sie odpina te kable od cewko fajek dzisiaj albo przez weekend i zobaczymy co z tym dalej robic. Na razie musze doprowadzic do tej 'usterki' jeszcze raz, a mnie az serce boli jak widze ze on sie tak grzeje... czuje ze go to boli :D.
     
  9. komarecki

    komarecki Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    1777
    Browary:
    819
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    No odpiecie czujnika moze byc innym komynikatem bo to przerwa w obeodzie a tu jest yeoretycznie komunikat zwarcia ewentualnie przeciazania np gdyba jaka z wymieniinych cewek miala nagle powazne zwarcie miedzyzwojowe .
    Ja jednak bym pewnie poszukiwal problemu w okablowaniu ale z tymi cewkami warto sprupowac bo jesli trafisz ze odepnieaz wlasciwa to ta nie wywola bledu, a motor bedzie pracowal z jedna odpieta nie widzac tego bo tak mialem z moto kolegi ( pisalem kiedys o tym)
    No z impulsatorem nie ma jak przeprowadzic tego exp.
    A pompa tez moze pracowac ale przy dozym obciazeniu np jak jest przytarta to zabezpieczenie w kompie moze reagowac na to jak na zwarcie. Tu pytanie do cefy czy skoro stawia na pompe paliwa to czy dla tego ze jest to znana przypadlosc? No mi akorat w 1100 czy 1150 nie padly przy moich przebiegach ale nie wiem jak w 1200?
     
  10. thorwald

    thorwald Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 22, 2012
    Posty:
    503
    Browary:
    7
    Miasto:
    Hereford
    Motocykl:
    ER6F, R1150RT, R1200RT
    OK to w przypadku zwarcia teoretycznie czujnik moge tez odlaczyc i blad powinien zniknac, jak blad nie zniknie przy odpietym czujniku i bedize staly, to znaczy ze to nie czujnik walu, prawda?

    Pompa nie ma obciazenia bo motor wczoraj na idle chodzil 15 minut, bez jezdzenia, gazowania itd. Po porstu sam sobie chodzil.

    Z tymi cewkami to jest troche tematow na necie, ludzie pisza ze cewki co 40k mil powinno sie wymieniac. R1100 i 1150 to troche inna technologia :/.
     
  11. komarecki

    komarecki Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    1777
    Browary:
    819
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    Z czujnikiem walu no nie to troche inaczej jest:confused:
    Pompa we wtrysku zawsze chodzi tak samo bez roznicy jakie sa obroty to zawory zwrotne reguluja cisnienie na zasileniu wtryskiwaczy - zawory mechaniczne lub elek.
    1100/1150 no prawie kompletnie inna technologia ;) dla tego to caly czas zaznaczam.
     
  12. thorwald

    thorwald Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 22, 2012
    Posty:
    503
    Browary:
    7
    Miasto:
    Hereford
    Motocykl:
    ER6F, R1150RT, R1200RT
    No widzisz @komarecki ja jeszcze nie sprwadzilem co moze byc, a juz mi rozni ludzie do okola mowia, ze to czujnik walu 100%. Nic musze w koncu sie zebrac i zdiagnozowac to poprawnie.
    --- Post updated ---
    And the winner is..
     

    Attached Files:

  13. krycek

    krycek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    555
    Browary:
    125
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
  14. thorwald

    thorwald Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 22, 2012
    Posty:
    503
    Browary:
    7
    Miasto:
    Hereford
    Motocykl:
    ER6F, R1150RT, R1200RT
    Jaki wal?! :D. Cewka prawa dolna.
     
  15. krycek

    krycek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    555
    Browary:
    125
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Żartuje przecież :D
    Rozumiem ze już działa jak powinno ?
     
  16. thorwald

    thorwald Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 22, 2012
    Posty:
    503
    Browary:
    7
    Miasto:
    Hereford
    Motocykl:
    ER6F, R1150RT, R1200RT
    No kupilem dopiero cewki takze zobaczymy, ale wydaje mi sie ze ta cewka od dawna nie dzialala w ogole, bo jak ja wypialem to roznicy w pracy silnika w ogole nie widze... takze mi sie wydaje ze ona juz kulala od dosc dlugiego okresu czasu... o ile w ogole kiedys dzialala.
     
  17. krycek

    krycek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    555
    Browary:
    125
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Ja na BMW się nie znam, ale ktoś chyba wspominał ze to ma dual zapłon, to dwie świece na cylinder ? To jak jedna nie działa to coś robi w ogole?
     
  18. Lowek83

    Lowek83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 4, 2015
    Posty:
    275
    Browary:
    72
    Miasto:
    Hatfield
    Motocykl:
    FZ6 S2
    Znowu Komarecki wygrał haha
     
  19. thorwald

    thorwald Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 22, 2012
    Posty:
    503
    Browary:
    7
    Miasto:
    Hereford
    Motocykl:
    ER6F, R1150RT, R1200RT
    akurat @komarecki i @gabik trafili ;). Dawajcie telefony jak bede w milionerach bede wiedzial do kogo dzwonic po pomoc.
     

Poleć forum